تکنولوژی مقالات

طراحی وب سایت رایگان در گوگل برای کسب و کارهای کوچک

طراحی وب سایت رایگان در گوگل برای کسب و کارهای کوچک

اقدام جالب گوگل برای کسب و کارهای کوچک

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا وب سایت های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. همچنین به آن ها کمک می کند تا دید بهتری نسبت به ترافیک کسب و کار آنلاین خود داشته باشند. اما کسب و کارهای کوچک چه طور؟ آیا کسب و کارهای کوچک نیاز به راه اندازی وب سایت ندارند؟ برای برخی از کسب و کارهای کوچک داشتن یک وب سایت، هزینه بیشتری را نسبت به ارزش کار به همراه دارد. به طور مثال؛ یک سوپرمارکت محلی نیاز به یک وب سایت چند صفحه ای ندارد زیرا محصولات آنلاین نمی فروشد. بنابراین نیازی به توسعه زیرساخت های تجارت الکترونیک ندارد. اما آیا با وجود اینکه آن ها نیازی به داشتن یک وب سایت ندارند، نمی خواهند کسب وکارشان از ترافیک آنلاین بهره مند شود؟ این کسب و کارهای کوچک برای از دست نرفتن ترافیک آنلاین شان چه کار باید بکنند؟

این دقیقا همان چیزی است که ابزار جدید گوگل در اختیار کسب و کارهای کوچک قرار می دهد.

ابزار جدید چیست و برای چه کسانی است؟

بر اساس اعلام گوگل: "یکی از رایج ترین اقداماتی که مردم در هنگام جستجو در گوگل انجام می دهند، این است که به وب سایت موضوع مورد جستجوی شان بروند. ما می دانیم که گرفتن وب سایت هنوز هم می تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از کسب وکارهای کوچک در سراسر جهان باشد : بیش از نگران کننده ست، پیچیده است، خیلی وقت گیر است. میلیون ها کسب و کار کوچک (60 درصد کسب وکارهای کوچک در جهان) هنوز وب سایت ندارند. در پاسخ به این مشکل، گوگل یک سایت یک صفحه ای را طراحی کرده است. با توجه به ماهیت ساده و آسان این ابزار، آن را به سادگی وب سایت نامیده اند. با استفاده از این ابزار جدید گوگل، صاحبان کسب و کار های کوچک می توانند به راحتی از یک یا چند دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ، در عرض چند دقیقه وب سایت یک صفحه ای ایجاد کنند.

چگونه آن را انجام دهید؟

کسب و کارهای کوچک برای ایجاد یک وب سایت، باید یک فرم از Google My Business را پر کنند. (وب سایت یک فرمت GMB است). این به این دلیل است که گوگل اطلاعات را از فهرست GMB کسب و کار برای ایجاد وب سایت می گیرد. از آن قسمت کسب و کارها گزینه سفارشی کردن تم، ادیت عکس ها و متن وب سایت را می توانند انجام دهند. به روز رسانی سایت کاربرپسند و ساده در حکم به روزرسانی لیست GMB است. به طور کل این ابزار جدید، گزینه عالی و هیجان انگیز برای کسب و کارهای کوچک است زیرا راه را برای حضور آنلاین آن ها بدون هیچگونه مانعی فراهم می کند. از همه مهم تر این وب سایت کاملا رایگان است و کسب و کارها می توانند سرعت رشد خود را افزایش دهند.

البته با توجه به تحریم ها این سرویس برای ما در دسترس نیست و باید از طریق تحریم شکن وارد شوید.

نمونه سایتی که را ما به عنوان تست ایجاد کردیم ، میتوانید در اینجا ببینید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل