تکنولوژی اپلیکیشن آی او اس

ضبط صفحه نمايش ايفون 10 بدون استفاده از برنامه جانبی!

ضبط صفحه نمايش ايفون 10 بدون استفاده از برنامه جانبی!

بله ، اپل در نسخه 11 ابزار تصویر فوق العاده ای رو اضافه کرده که به تنهایی ارزش این به روزرسانی رو بالا میبره . همچنین در ایفون 10 برای کاربرانش قابلیت ضبط صفحه با صدا بدون نیاز به هیچ برنامه ای رو ارائه داده که به نظر من امکان خیلی کاربردی و مهمی میتونه باشه که کاربران دیگه نیاز نیست که پروسه گرفتن عکس از صفحه و نوشتن روی آن با ابزار دیگه و صرف کلی زمان که خیلی هم خسته کننده ست رو انجام بدید .

برای استفاده از قابلیت ضبط صفحه ، اول از همه باید این قابلیت رو در دستگاهتون فعال کنید (منظور آوردن میانبر این برنامه به بخش اعلانات دستگاه است ). خوب با ما با آموزش استفاده از قابلیت جدید آیفون ، ضبط صفحه همراه باشید .

 خوب ابتدا وارد تنظیمات میشید Settings و بعد Control Center و بعد از اون وارد Customise Controls شوید

حالا روی دکمه سبز زنگ با علامت مثبت که کنار Screen Recording  هست بزنید .

ضبط بدون صدا

با اضافه شدن میانبر برنامه به مرکز مدیریت control center در پایین این صفحه دنبال میانبر ضبط صدا که میانبر دایره ای شکله بگردید و روش بزنید می بینید که رنگش تغییر کرده و قرمز شده و در بالای صفحتون هم نوار آبی رنگی پدیدار شده که برای نمایش زمان ضبط و این میتونه همیشه شما رو مطمئن کنه از اینکه برنامه ضبط داره بدرستی کار میکنه یا نه !

ضبط صدای شما

اگر لمس سه بعدی دستگاهتون به خوبی کار می کند باید چند ثانیه سخت  میانبر ضبط صدا که در مرکز کنترل شماست لمس کنید .اگر هم مشکل لمس سه بعدی دارید فقط یه لمس ساده چند ثانیه ای روی میانبر ضبط صدا شما کار رو انجام میده .

در صفحه ای که پدیدار شد در پایین صفحه دکمه ای وجود داره برای روشن خاموش کردن میکروفن برای ضبط صدا . میتونید روی دکمه بزنید تا صبط با صدا روشن شود و بعدش هم روی Start recording بزنید تا شروع به ضبط کنه . حال توی ضبط این دفعه از میکروفن دستگاه شما برای ضبط استفاده می کنه .

زمانی که ضبط رو متوقف کنید ، فیلم گرفته شده در Camera Roll در دستگاهتون ذخیره میشه .

حال نرم افزاری گالری یا هر نرم افزار دیگه مثل photos رو باز کنید و فیلم ضبط شده را پیدا کنید . میتونید فیلم ضبط شده را به راحتی ببینید ، ویرایش کنید و یا پخش Share کنید  مثل همون فیلمی که با نرم افزار ذخیره عکس و فیلم گوشیتون هست .

چون این امکانات در نسخه بتا آزمایشی قرار دارد ، ممکن است تغییرات ظاهری و یا حتی کارایی در آن به وجود بیاد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل