جدال توئیتری و جذاب میان موزه علم و موزه تاریخ طبیعت

جدال توئیتری و جذاب میان موزه علم و موزه تاریخ طبیعت

در شهر لندن دو مورد از باشکوه ترین و حیرت‌انگیز ترین موزه هایی که تاریخ به خودش دیده وجود دارد‌: اولی موزه تاریخ طبیعت با خیل عظیمی از فسیل های دایناسور ها و دیگری موزه علم، مملو از چراغ های درخشان، موشک ها و سایر اشیای براق. اینکه بگوییم کدام یک بهترین است؟ شاید از سخت ترین سوالاتی باشد که میتوان پرسید. در هر حال، یکی از کاربران توئیتر سعی داشت پاسخ این پرسش را بیابد.

او دو پرسش کلیدی مطرح کرد : یکی اینکه "اگر رقابتی بر سر داشتن اشیای با ارزش برگزار شود، کدام یک از این دو موزه پیروز خواهد بود. موزه علم یا موزه تاریخ طبیعت؟" و سوال دیگر او با هشتگ #askacurator پرسیده شده بود. یعنی مخاطب پرسش دوم او کارکنان موزه ها بودند. سوال این بود : "کدام یک از اقلام شما برای پیروزی در این رقابت به شما کم خواهد کرد؟"

نکته جال توجه این است که هر دو موزه در این جنگ توئیتری شرکت کردند. جنگ داخلی میان انتقام‌جویان را فراموش کنید، این رقابت همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم ! نکات زیادی برای گفتن وجود دارد اما توجه شما را به توئیت های رد وبدل شما میان این دو مزوه جلب می‌کنیم.

در ابتدا حساب کاربری موزه تاریخ طبیعت عنوان کرد :

ما ربات های دایناسور، پتروداکتل ها و سمی ترین موجودات روی زمین را در اینجا داریم.به اضافه آتش‌فشان ها و زمین لرزه ها . و همینطور ماهی های خون‌آشام.

در ادامه حساب کاربری موزه علم بیان داشت :

نظرتون در مورد این دریامرد (مردماهی ؛ بموجودی با بالاتنه یک مرد و پایین‌تنه ماهی) چیست؟ ما همچنین در اینجا موشک های هسته ای قطبی داریم !

حساب کاربری موزه تاریخ طبیعت در پاسخ گفت :

نمونه دریامرد خود را با نمونه ما مقایسه می‌کنید!؟ در ضمن هیچ وقت نمی‌توانید در مقابل بارش شهاب‌سنگ که زمین را نابود کرد از سلاح هسته ای صحبت کنید. راستی نمونه سوسک ما را تا به حال دیده اید?!

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل