بازی نقد و بررسی

معرفی بازی Middle-earth: Shadow of War

معرفی بازی Middle-earth: Shadow of War

بازی Middle-earth: Shadow of War در سبک اکشن نقش آفرینی در تاریخ 10 اکتبر 2017 برای پلتفرم های PlayStation 4 ،Xbox One و Windows عرضه شد . این بازی ادامه نسخه قبلی یعنی Middle-earth: Shadow of Mordor می باشد که توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است . این بازی برای سیستم عامل های Android و ios هم منتشر شده است  .

داستان بازی

بازی از روی کتاب های معروف جی . آر . آر . تالکین یعنی " رشته  افسانه های تالکین" ساخته شده است . تا به حال مجموعه های بسیاری از روی این کتاب ها سخته شده اند که می توانیم به سه گانه Lord of The Rings و The Hobbitt اشاره کرد . داستان بازی ادامه نسخه قبلی یعنی Middle-earth: Shadow of Mordor می باشد . شما در نقش تالیون به عنوان کسی که روح ارباب الف سلبریمبور در او دمیده شده وظیفه دارید با سائورون و ارتش اورک هایش مقابله کنید . شما باید به کوه دوم (Doom) بروید و حلقه جدیدی که توسط سائورون ساخته شده است را نابود کنید .

گیم پلی

بازی در سبک اکشن نقش آفرینی است و از زاویه دید سوم شخص دنبال می شود . شما در نقش تالیون به عنوان مامور شهر گاندور دارای قدرت های فیزیکی قابل توجه ای هستید ولی چیزی که شما را از بقیه جنگجو ها متمایز می کند نیرو های جادویی شماست و آن هم به خاطر این است که روح الف سلبریمبور در شما دمیده شده است .شما باید با استفاده از قدرت هایتان چه فیزیکی چه جادویی به مبارزه با نیرو های سائورون بپردازید . محیط بازی نیز به صورت Open World است . اما سیستمی که باز هم در بازی تعبیه شده جذاب ترین قسمت گیم پلی است . سیستم انتقام یا Nemesis ، برای اولین بار در تاریخ بازی های کامپیوتری این سیستم بوجود آمده است و تنها در نسخه قبلی شاهد این سیستم بودیم . اما این سیستم چیست ؟ اگر شما در طی انجام ماموریتی کشته شوید از نزدیک ترین قسمتی که بازی سیو شده باشد زنده می شود . منتها اگر شما دوباره به آن منطقه بروید سربازی که شما را کشته است ترفیع گرفته است و الان دارای رتبه بالاتری می باشد که همین قضیه انتقام گرفتن از او را سخت تر می کند .

حداقل سیستم مورد نیاز

CPU: Intel Core i5-2300 / AMD FX-4350

GPU: Nvidia GTX 660 / AMD HD 7870

Memory: 6 GB RAM

Disk Space: 70 GB

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل