تکنولوژی اپلیکیشن آی او اس

نحوه استفاده از Animoji در آیفون X

نحوه استفاده از Animoji در آیفون X

نرم افزار Animoji یکی از مطرح ترین نرم افزار های ساخت ایموجی های شخصی و دلخواهی می باشد که تمامی افراد ، می توانند با استفاده از آن ، ایموجی ها و شکلک های دلخواه خودشان را بسازند . قابلیت ویژه ای که این نرم افزار دارد ، امکان تولید ایموجی متحرک می باشد ، افراد می توانند با طراحی ایموجی دلخواه خود ، آن را متحرک کند و به شخص مورد نظر ، آن را ارسال کند . این نرم افزار فعلا برای آیفون X توسعه یافته شده که جدیدا نسخه اندروید آن هم منتشر شده است . در این آموزش ، قصد داریم به شما یاد بدیم ، چگونه از Animoji در آیفون X استفاده نمایید .

نرم افزار Animoji به عنوان یک نرم افزار IMessage شناخته شده است که تا کنون با استقبال بسیار بالا و خوبی برخوردار شده است ، زیرا قابلیت ایجاد و جایگذاری ایموجی های متحرک شخصی در فیلم وجود دارد !

قدم اول :

ابتدا نرم افزار را اجرا کرده و وارد آن شوید .

قدم دوم :

سپس یک گفت و جو (چت) را انتخاب کنید و وارد گفت و گو انتخاب شده بروید .

قدم سوم :

سپس ، باید بر روی آیکون Animoji همانند تصویر زیر کلیک کنید و یکی از 12 کاراکتر Animoji را به دلخواه انتخاب کنید :

*نکته : شما در این نسخه از نرم افزار ، تنها می توانید شکلک ها و ایموجی های ربات، بیگانه، سگ، گربه، میمون، خوک، روباه، کلوچه، پاندا، مرغ، موش و تک شاخ را طراحی و ایجاد کنید ، اما در نسخه ها و بروز رسانی های بعدی ، کارکتر های بیشتری اضافه خواهد شد !

قدم چهارم :

حالا ، باید بر روی دکمه قرمز رنگ مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید تا حرکات شما از طریق دوربین و میکروفون ضبط شود . دقت داشته باشید شما تنها مجاز به ضبط 10 ثانیه از حرکات هستید :

*نکته : اگر می خواهید پیش نمایش ایموجی ایجاد شده خودتان را مشاهده کنید ، بر روی فلش کوچک کلیک کنید . اگر هم می خواهید ایموجی دیگر را با همین حرکات ضبط شده امتحان کنید ، کافیست بر روی ایموجی مورد نظرتان کلیک کنید .

قدم پنجم :

حالا اگر می خواهید ایموجی ساخته شده خودتان را ارسال کنید ، کافیست بر روی فلش ارسال آبی کلیک کنید . اگر هم می خواهید آن را حذف کنید ، می توانید بر روی سطح آشغال قرمز کلیک کنید :

خب دوستان ، آموزش ما همینجا به پایان می رسد و امیدوارم که تونسته باشید نهایت استفاده را از این مطلب ببرید .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل