معرفی بهترین مهارت ها در بازی Assassin's Creed Origins

معرفی بهترین مهارت ها در بازی Assassin's Creed Origins

در بازی Assassin's Creed Originsمهارت های زیادی وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب کنید ، اما بهتر است در انتخاب این قابلیت ها عاقلانه عمل کنید تا بتوانید در کمترین زمان به بیشترین بازدهی دست پیدا کنید . قابلیت های اصلی بازی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارت هستند از : Warrior، Hunter و Seet . با انتخاب هرکدام از این قابلیت ها می توانید به ویژگی های مختلفی دست پیدا کنید . اگر می خواهید شما هم مانند بازیکن های حرفه ای عمل کنید ، با ما در پیشگام آی تی همراه باشید تا با بهترین مهارت ها در بازی Assassin's Creed Origins آشنا شوید .

انتخاب مهارت Dawn and Dusk از شاخه Seet

یکی از اولین مهارت هایی که باید آن را انتخاب کنید ، Dawn and Dusk باید باشد . شما با استفاده از این مهارت می توانید ، سرعت گذر زمان را در بازی افزایش دهید و این قابلیت به شما کمک می کند که وقتی می خواهید به یک کمپ دشمن حمله کنید ، زمان را به شب تبدیل کنید تا دید دشمنان کمتر شود . همچنین بعضی از مامورت ها تنها در ساعات خاصی از روز باید انجام شوند . 

انتخاب مهارت Parry از شاخه Warrior

یکی از قابلیت هایی که بیشتر بازیکنان حرفه ای از آن استفاده می کنند ، Parry می باشد . این مهارت به شما اجازه می دهید تا بتوانید از ضربه ای که دشمن به شما وارد می کند ، جا خالی دهید و به نوار سلامتی شما لطمه ای وارد نشود . البته که استفاده از این مهارت ، به سرعت عمل بالایی نیاز دارد اما به شدت مفید است .

انتخاب مهارت Air Attack از شاخه Warrior

در بازی از همه طرف به شما حمله می شود و شما باید بتوانید همیشه با آنها مقابله کنید . گاها پیش می آید که از بلندی به شما تیر پرتاب می کنند یا اینکه شما در زیر یک ساختمان مشغول مبارزه هستید و بالای سرتان چند سرباز است . اگر این مهارت را فرا نگرفته باشید ، نمی توانید با این نوع حمله ها مقابله کنید .

انتخاب مهارت Chain Assassination از شاخه Hunter

این قابلیت به معنای واقعی ، تعریف اصطلاح با یک تیر دو نشان زدن می باشد . شما  می توانید سرباز هایی که در نزدیکی هم هستند ، با استفاده از این قابلیت با هم بکشید . با پرتاب چاقو های خود می توانید ترتیب هر دو سرباز را بدهید . اگر آخرین نسخه بازی Far Cry را تجربه کرده باشید ، با این مهارت آشنا هستید .

انتخاب مهارت Eagle Harass از شاخه Hunter

احتمالا با عقاب ، شخصیت اصلی آشنا هستید . اسم او سنو می باشد و یک عقاب مونث است . این عقاب می تواند به شما در شکار کردن کمک کند و در مسیر یابی نیز می توان از او استفاده کرد . اما شما می توانید با باز کردن قابلیت Eagle Harass ، از او در مبارزه ها نیز استفاده کنید و یا با استفاده از او حواس دشمنان را پرت کنید .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل