قسمت Ranked Match به بازی Call of Duty WW2 اضافه شد

قسمت Ranked Match به بازی Call of Duty WW2 اضافه شد

همان طور که می دانید چند وقتی است که آخرین نسخه از سری بازی های اکشن محبوب COD توسط شرکت اکتیویژن عرضه شده است . هنوز چند ماه از عرضه نسخه بازی Call of Duty WW2 نگذشته است که طرفداران زیادی را جمع کرده است و تا چند هفته رتبه اول استار باکس را در اختیار داشته است . همان طور که می دانید بازی ها بعد از عرضه شدن به روز رسانی های زیادی را تجربه می کنند و این بار بازی Call of Duty WW2 یکی از جذاب ترین آنها را تجربه کرده است .

اگر فکر می کنید که به اندازه کافی در بازی حرفه ای هستید و می توانید حریفان آنلاین را به راحتی شکست دهید ، شانس به شما رو کرده است . اکتیویژن قسمتی را در بازی تعبیه کرده است که شما می توانید با استفاده از آن وارد رقابت های Ranked Match شوید و با حریفان قدر مبارزه کنید و رتبه خود را در جدول جهانی بازی مشاهده کنید .

طبق اطلاعیه شرکت اکتیویژن ، بازی های Ranked Match به صورت چهار به چهار و در حالت های Search & Destroy ، Capture the Flag و Hardpoint صورت می گیرد . در قسمت Ranked Match محدودیت های رسمی بازی در لیگ معتبر جهانی فعال شده است . این بدان معنی است که شما نمی توانید از برج ها استفاده کنید این درحالی است که استفاده از Incendiary shells کماکان غیر فعال است . همچنین برخی از سلاح ها نیز در این قسمت وجود ندارند که عبارت اند از : Lewis ، MG 15 ، Bren و MG 42 . همچنین محدودیت های ریز دیگری نیز وجود دارد . شما می توانید برای بررسی دقیق و کامل این محدودیت ها به وب سایت اکتیویژن مراجعه کنید .

شما می توانید با بردن مسابقات امتیاز های خود را بالا تر ببرید و Rank های جدید را آزاد کنید . بدیهی است که باختن در مسابقه ها امتیاز شما را کم می کند . لازم به ذکر است که فصل اول این رقابت ها تنها برای سید بندی شما در فصل دوم می باشد . سید بندی های رنکینگ عبارت اند از : برنز ، نقره ، طلا ، پلاتین ، الماس ، استادی و در نهایت حرفه ای . برای رسیدن به درجه حرفه ای باید سخت تلاش کنید . این قسمت برای 100 بازیکن برتر دنیا می باشد .

رسیدن به هر رنک جدید ، کلاه خود بالایی را برای شما آزاد می کند . همچنین ترک کردن بازی ها قبل از به اتمام رسیدن در رنک ، برای شما جریمه هایی را در بر دارد . اولین خطای شما 15 دقیقه بن شدن ، دومین خطا 30 دقیقه و سومین خطا 45 دقیقه شما را از انجام بازی جدید بن می کند .

هنوز خبری مبنی بر اینکه Ranked Match برای بازیکنان کنسول ویندوز عرضه شده باشد ، نشده است . در حال حاضر Ranked Match تنها برای بازیکنان ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می باشد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل