بازی نقد و بررسی

معرفی بازی هایی که در سال 2018 عرضه می شوند ( قسمت دوم )

معرفی بازی هایی که در سال 2018 عرضه می شوند ( قسمت دوم )

سال 2018 یک سال پر بار برای گیمر ها می باشد . نه تنها در این سال شاهد اضافه شدن ورزش های Esport به بازی های المپیک هستیم ، بلکه می توانیم از انجام بازی های بی نظیر لذت ببریم .  در قسمت اول معرفی این بازی ها به 5 اثر اشاره کردیم . با ما در پیشگام آی تی در قسمت دوم بازی های سال 2018 همراه باشید .

بازی Far Cry 5

این بازی که ادامه مجموعه  Far Cry است ، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . قطعا یکی از بهترین بازی های سال 2018 این اثر زیبا می باشد . این بازی طبق نسخه های پیشین ، توسط کمپانی یوبی سافت عرضه خواهد شد . سبک بازی نیز شوتر اول شخص می باشد که در محیطی Open World دنبال می شود . این بازی بر خلاف نسخه پیشین یعنی Far Cry Primal ، در زمان حال ( Real Time ) دنبال می شود و برای پلتفرم های ویندوز ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود .

تاریخ انتشار : 8 اسفند 1396

بازی  Monster Hunter : World

این اثر یک بازی نقش آفرینی اکشن می باشد که توسط شرکت کپکام ساخته شده است ، این بازی پنجمین دنباله از سری معروف بازی های Monster Hunter می باشد . بر طبق سنت همیشگی این بازی شما در نقش یک شکارچی قرار می گیرد که باید در ماموریت های خاصی ، هیولا ها را شکار کنید . این بازی در محیطی Open World دنبال می شود و قرار است ابتدا در ژاپن برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود و سپس در بازار های غربی ، نسخه های ایکس باکس وان و ویندوز نیز روانه بازار می شوند .

تاریخ انتشار : 8 بهمن 1396

بازی Crackdown 3

این اثر یک بازی نقش آفرینی اکشن سوم شخص می باشد ، که به صورت Open World دنبال می شود . ناشر این بازی کمپانی سومو دیجیتال می باشد که درواقع همان شرکت قدیمی Realtimes Worlds است . این بازی ادامه نسخه دوم می باشد که در سال 2010 عرضه شده بود . این اثر محنصرا برای مایکروسافت عرضه شده است ، این بدان معنا است که تنها دارندگان ایکس باکس وان و گیمر های پی سی می توانند از این بازی استفاده کنند .

تاریخ انتشار : بهار 2018 ( تاریخ دقیق ارائه نشده است )

بازی Metro Exodus

این بازی که توسط شرکت اکراینی نه چندان معروف 4Games عرضه می شود ، ادامه ای بر نسخه های پیشن ، یعنی : Metro : Last Light و Metro 2033 می باشد . این بازی شوتر اول شخص ، از المان های مخفی کاری و ژانر وحشت بهره می برد و بعد از اینکه اولین تریلرش در نمایشگاه E3 به نمایش درآمد ، نقد های مثبتی را دریافت کرد و این نوید را به ما می دهد که همانند نسخه های پیشین ، منتظر یک بازی قوی و جذاب باشیم . لازم به ذکر است که این بازی برای پلتفروم های ویندوز ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود .

تاریخ انتشار : سال 2018 ( تاریخ دقیق ارائه نشده است )

بازی Vampyr

این بازی یکی از سورپرایز های سال 2018 می باشد و نوید یک اثر یونیک و منحصر به فرد را به ما می دهد . این بازی که در سبک اکشن نقش آفرینی می باشد ، برداشتی آزاد از واقعه دنیاگیری ۱۹۱۸ آنفلوآنزا یا آنفلوآنزای اسپانیایی می باشد . در این بازی یک دکتر که توسط یکی از بیماران خود گاز گرفته می شود ، در یک دوراهی قرار می گیرد . او هم می خواهد به بیماراناش وفادار بماند چون سوگند بقراط را خورده است و هم باید با خوی خون آشامی خود کنار بیاید . این بازی می تواند بر پایه استفاده از دیالوگ ها جلو برود و شما بدون استفاده از خشونت و کشتن به هدف خود برسید ، هر چند اسلحه برای کسانی که به دیپلماسی اعتقادی ندارند نیز محیا است . این بازی برای همه پلتفورم ها عرضه خواهد شد .

تاریخ انتشار : بهار 2018 ( تاریخ دقیق ارائه نشده است )

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل