ترفند آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن جیمیل جدید

آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن جیمیل جدید

گوگل به طور رسمی یک مدل Gmail اصلی را منتشر کرده‌است، و در حالی که بسیاری از کسانی که رابط کاربر جدید را دریافت کرده‌اند به دنبال راهی برای بازگشت هستند، دیگران در جستجوی دستورالعمل چگونگی فعال کردن رابط هستند.

در حالی که برای کاربران آگاه به تکنولوژی هر فصل مشترک و به روز رسانی ویژگی یک موهبت الهی است، آن‌هایی که بیشتر علاقمند به عملکرد اولیه هستند، همیشه مشتاق امتحان کردن چنین چیزی نیستند. همچنین ما یک مطلب در مورد بازیابی رمز عبور جیمیل نیز داریم که میتوانید از آن استفاده کنید.


چگونه رابط جدید جی میل را فعال / غیرفعال کنید

خوشبختانه گوگل این را بسیار خوب می‌شناسد، بنابراین فعال‌سازی و غیرفعال کردن واسط Gmail جدید به هیچ وجه دشوار نیست. در حقیقت، خود غول جستجو شامل دستورالعمل در اعلان رسمی، اما به دلایلی، تقریبا هیچ‌کس به این بند توجه نمی‌کند.

برای فعال کردن رابط Gmail جدید، کاری که شما باید انجام دهید این است که با اعتبار خود وارد سیستم شوید و سپس روی Settings در گوشه سمت راست فوقانی کلیک کنید. به سادگی روی گزینه Try the new Gmail  کلیک کنید که جیمیل جدید را امتحان کنید و این بسیار خوب است. 


اگر می‌خواهید پوست کلاسیک را احیا کنید، همان گام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فقط وارد حساب خود شوید، به تنظیمات بروید و گزینه Go back to classic Gmail را کلیک کنید که به کلاسیک برگردید. خیلی ساده است و فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

با این حال بدون شک شما باید واقعا سعی کنید به واسط جدید عادت کنید چون بروزرسانی جدید تماما در مورد ظاهرنیست. این به روز رسانی های بسیاری را به همراه دارد و برای یافتن همه چیز سعی کنید در مورد آن را مطالعه کنید.

به طور مثال یکی از ویژگی های جدید جیمیل حالت محرمانه نام دارد. «حالت محرمانه »یا همان Confidential Mode ویژگی‌های جدیدی را به ایمیل اضافه می‌کند که این تغییرات اختیار بیشتری را به کاربر در جهت کنترل ایمیل‌هایی که از اینباکس خارج می‌شوند می‌دهد. برای مثال ایمیل‌ها را می‌توان به‌همراه تاریخ انقضاء ارسال کرد و همچنین یک سری اختیارات برای تغییر محتوای ایمیل‌ها پس از ارسال نیز وجود خواهد داشت. تایید هویت دو مرحله‌ای برای برخی از ایمیل‌ها هم طبق گفته گوگل باعث خواهد شد که از اطلاعات کاربر حتی در صورتی که اکانت شخص هک یا ‌سرقت شده نیز محافظت شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

8 نظر ثبت شده