مقالات آموزش کامپیوتر و موبایل

ورود بدون رمز عبور به ویندوز - قابلیت جدید ویندوز 10

ورود بدون رمز عبور به ویندوز - قابلیت جدید ویندوز 10

تست پیش نمایش ویندوز 10، ورود به سیستم بدون رمز عبور

مایکروسافت برای کلمه عبور به یک سطح جدید روی آورده است. این فقط یک پیش نمایش ویندوز 10 برای حلقه های سریع خود است که به شما امکان می دهد تمام حساب هایتان را بر روی یک دستگاه خاص بدون ورود به سیستم خود وارد کنید. 

البته راه حل های دیگری مانند ایجاد سوال هم وجود دارند (عکس زیر) اما ماکروسافت راه های جدیدتر و بهتری را امتحان میکند.

 برای دسترسی به این قابلیت یک سوئیچ (در تنظیمات) در قسمت Accounts -> گزینه های ورود به سیستم را فشار دهید و دیگر رمز عبور به هیچ وجه نیاز نخواهد بود. 

شما باید از سیستم ویندوز تشخیص چهره، شناسایی اثر انگشت، یک پین کد یا یک کلید امنیتی فیزیکی برای باز کردن سیستم خود استفاده کنید. اگر قبلا Hello را فعال نکرده اید، مایکروسافت بعد از آنکه وارد سیستم می شوید، شما را بخاطر سپرده و برای دفعات بعدی راحت خوهید بود.

این ویژگی در حال حاضر در بخش کوچکی از رایانه های شخصی در دسترس است، بنابراین ممکن است یک هفته یا بیشتر برای دیدن آن طول بکشد. و از آنجا که این حلقه سریع است، نباید تعجب کنید که اشکالاتی وجود داشته باشند. 

حداقل دلایل دیگری برای بررسی آزادی وجود دارد. ویژگی صفحه نمایش تلفن شما در حال حاضر با دستگاه های سطح بالاتری کار می کند، درست تا سخت افزار جدیدتر مانند Surface Pro 6 و Surface Laptop 2. بیایند. شما همچنین می توانید به سرعت، رویدادهای تقویم را از نوار وظیفه ایجاد کنید.

تا زمانی که شما آماده برای اینگونه خرابکاری ها هستید، این می تواند یک چشمه جدید در تکنولوژی باشد، جایی که آپدیت جدید ویندوز به سمت آن میرود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل