بازی نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Plants vs Zombies 3 معرفی شد

بازی Plants vs Zombies 3 معرفی شد

EA رسما اعلام کرده است که Plants vs. Zombies 3، آخرین نسخه در سری گیاهان و زامبی ها، در حال توسعه است.

توسعه آن از امروز شروع می شود، البته قبل از نسخه اصلی، یک نسخه palpha (پیش نمایش) وجود دارد که از گوگل پلی قابل دانلود است.

EA هشدار داده است که افرادی که پیش از نسخه اصلی از pre-alpha استفاده کنند،  به احتمال زیاد به اشکالات و باگ ها برمیخورند اما این ها فقط یک احتمال است.

تعداد محدودی از دریافت ها در گوگل پلی برای بازیکنان در فازهای تعیین شده در دسترس خواهد بود. اگر نمیتوانید گزینه دانلود را پیدا کنید، یک روز دیگر، دوباره  بررسی کنید تا ببینید آیا میتوانید بازی کنید یا خیر.

قبل از نسخه اصلی،  آلفا در حال حاضر تنها برای دستگاه های آندروید است و حداقل گوشی Galaxy S7 یا مدل بالاتر، با آندروید 6.0 (Marshmallow) و یا بالاتر برای بازی مورد نیاز خواهد بود.

EA می گوید که بازی زامبی و گیاهان 3 در حال ساخت است ویک نسخه نهایی نیست. به این ترتیب، به دلیل تغییرات در بازی، احتمال دارد که پیشرفت بازی شما پاک شود و یا دوباره تنظیم شود.

با این حال، نسخه آلفا کاملا رایگان خواهد بود، و EA می گوید که در نسخه آلفا هیچ تراکنش و معامله ای وجود نداشته و کاملا رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسش های جامع تر در مورد عمق بازی، می توانید بیانیه ای را درباره پیش آلفا در اینجا بخوانید:

شما همچنین می توانید ببینید که آیا قادر به دانلود Plants vs. Zombies 3 pre-alpha هستید، یا خیر "امکان دانلود بازی به موقعیت مکانی و کشورتان ربط دارد" - "استفاده از تحریم شکن اگر در ایران هستید توصیه میشود" 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل