چگونه سایتی مدرن داشته باشیم؟

چگونه سایتی مدرن داشته باشیم؟

امروزه سایت‌ها به بخشی جداناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده‌اند و بدون وجود آن‌ها اصلا نمی‌توانیم سبک زندگی مدرن را تصور کنیم. در حال حاضر وب‌سایت این امکان را به ما می‌دهند تا محصولات مورد نظرمان را خرید کنیم، از بهترین خدمات استفاده نماییم و به آخرین آموزش‌ها و اخبار دسترسی داشته باشید. در نتیجه ضروری‌ست هر شرکت نوپا یا حتی سنتی یک وب‌سایت داشته باشد. اما مالکیت یک سایت با توسعه آن زمین تا آسمان متفاوت است. در حقیقت تمامی سایت‌ها موفق نمی‌شوند و تنها برخی به‌دلیل ویژگی‌های مختلف - مثل داشتن ظاهری مدرن - قادر به جذب مخاطبان بسیار خواهند بود. حالا چگونه می‌توانیم چنین سایتی داشته باشیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده‌ایم. 


ترندهای دنیای طراحی وب‌سایت رو بشناس!

یکی از بهترین روش‌ها برای این‌که سایتی مدرن داشته باشید، آشنا شدن به آخرین موضوعات داغ در دنیای طراحی وب ضروری است. برای این کار می‌توانید به سایت‌هایی مثل دریبل مراجعه کنید.

از تصاویر غافل نشو!

امروزه تصاویر - چه نمونه‌های سه‌بعدی و چه نمونه‌های دوبعدی - باعث افزایش جذابیت سایت می‌شوند. حتی می‌توانید در سایت‌هایی مثل Icon8 اقدام به دانلود این تصاویر نمایید. به این ترتیب بهتر منظور و ماموریت شما را درک می‌کند.

با مکتب مینیمالیست آشنا شو!

یکی از پیروان مکتب مینیمالیست، استیو جابز بود. همین حالا نیز در تمامی محصولات اپل ردپای سادگی به‌چشم می‌خورد. در سایت‌ها نیز این موضوع صدق می‌کند، لزومی ندارد از المان‌های پرزرق وبرق استفاده کنید که چشم کاربر را خیره می‌کند، در بیش‌تر اوقات سادگی می‌تواند رمز موفقیت شما باشد و یک وب‌سایت مدرن را برای‌تان به ارمغان آورد. 

فریم‌ورک‌های دنیای مدرن را بشناس!

فریم‌ورک‌ها یا چارچوب‌های طراحی مثل متریال دیزاین این امکان را به شما می‌دهد تا سایتی مدرن داشته باشید. چگونه؟ کافی‌ست از آیکون‌ها، فونت‌ها و المان‌های این فریم‌ورک بهره ببرید. به‌خاطر این‌که این زبان‌های طراحی دارای چارچوبی هستند، برنامه‌نویسی سایت‌هایی با این فریم‌ورک با سرعت بیش‌تری انجام خواهند شد. 
نظر شما چیست؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل