نرم افزار و اپلیکیشن آموزش کامپیوتر و موبایل

5 اپلیکیشن عالی برای دیدن عکس های پروفایل اینستاگرام در سایز بزرگ

5 اپلیکیشن عالی برای دیدن عکس های پروفایل اینستاگرام در سایز بزرگ

آیا شده که نتوانید عکس یک نفر رو از پروفایل او بخاطر کوچکی عکس تشخیص دهید؟اینکه ایا او همکلاسیتان است ؟یا همسایه شما؟یا حتی دوست شما ؟ یا کنجکاو باشید که چه چیزی در دست دارد؟ اغلب به خاطر کوچکی سایز عکس های پروفایل مبهم هستند و تشخیص آن ها سخت میباشد. میخواهید بدون آنکه کیفیت عکس تغیر کند عکس را بزرگ کنید؟ با تشکر از تکنولوژهای اندروید اپلیکیشن هایی در دسترس هستند که این اجازه را به شما خواهند داد.

در این مقاله 5 تا از بهترین مقاله ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


insFull – big profile photo picture

بیش از 10 میلیون نفر این برنامه را به خاطر ویژگی ها باورنکردنی اش دوست داشته اند.به راحتی اسم پروفایل شخص مورد نظر را وارد کنید و عکس پروفایل آن را در سایز بزرگتر ببینید.میتوانید هرجای صفحه را زوم کنید بدون آنکه در کیفیت عکس تغییری ایجاد شود.با این برنامه میتوانید حتی عکس های پروفایل را دانلود هم بکنید.


Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP

حالا دیگر نیازی نیست که نگران باشید که چه کسی شما را فالو کرده است به خاطر اینکه Qeek اینجاست تا شما بتوانید عکس های پروفایل را در سایزهای بزرگتر نیز مشاهده کنید .شما میتوانید نام کاربری شخص را بنویسید و تا 800 درصد میتوانید زوم کنید تا هر جزئیاتی را مشاهده کنید.این برنامه کیفیت عکس را حفظ میکند . بدون اینکه ثبت نام کنید میتوانید عکس پروفایل هر کسی را که میخواهید در سایز بزرگتر به راحتی مشاهده کنید.


Big Profile Photo

همونطور که از اسم برنامه نیز پیداست به شما کمک میکند هر عکس پروفایلی را در اینستاگرام میخواهید در سایز بزرگتر ببینید.میتوانید فقط با نوشتن اسم کاربری شخص عکس پروفایل او را مشاهده کنید و این برنامه نیز به ثبت نامی نیاز ندارد .این برنامه از هدر رفتن وقت شما با ویژگی های باحال خود جلوگیری میکند.


Stalkie for Instagram: Zoom DP, Download & Repost

این برنامه نیز اجازه میدهد که عکس های پروفایل را در سایز های بزرگتر مشاهده کنید ،علاوه بر این در این برنامه شما میتوانید ویدئو ها و پست ها را ذخیره کرده و همچنین هر محتوایی که دوست داشته اید را مجددا ارسال کنید.


Profile Photo Downloader for Instagram

این برنامه برای تبدیل عکس ها کوچک به بزرگتر بهترین است .میتوانید هر قسمتی از عکس را خواستید زوم کنید.با تایپ نام کاربری شخص موردنظر میتوانید عکس های پروفایل آنها را در سایز بزرگتر با کیفیت بالایی مشاهده کنید.این برنامه نیز قابلیت دانلود و پست کردن مجدد را دارد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده