تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S6 نسخه 7 اکسینوس

سامسونگ گلکسی S6 نسخه 7 اکسینوس

سامسونگ بصورت رسمی پردازنده‌ی Exynos 7 جدید خود را که انتظار می‌رود در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج مورد استفاده قرار گیرد معرفی کرد. Exynos 7 سامسونگ همانطور که از قبل اطلاع داریم، بر اساس تکنولوژی 14 نانومتری FinFET ساخته شده و طبق ادعای سامسونگ قادر است به بالاترین سطح بهینگی، عملکرد و بهروری دست پیدا کند.

گبسو هن، معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی سامسونگ می‌گوید:

فناوری فرآیند ساخت چیپ 14 نانومتر FinFET سامسونگ، بدون شک پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساز و کار گیت‌های منطقی در این صنعت به شمار می‌رود. انتظار داریم ساخت پردازنده‌های موبایل 14 نانومتری ما با باز کردن راه برای بهبود بیشتر سطح عملکرد گوشی‌های پیشرو و پرچمدار، موجب تاثیر مثبت بر رشد صنعت موبایل شود.

انتظار می‌رود اولین پردازنده‌ از سری اکسینوس 7 سامسونگ، در گلکسی اس 6 و همتای مجهز به نمایشگر چندوجهی آن به کار گرفته شود. از پیش می‌دانیم که این پردازنده، احتمالا همان مدل Exynos 7420 خواهد بود که با پرچمدار جدید سامسونگ اولین حضور خود در بازار را تجربه خواهد کرد. چند روز پیش شاهد بدست آمدن بنچ‌مارک منتسب به این چیپ بودیم که نشان از قدرت و سطح عملکرد بسیار خوب پردازنده‌ی اکسینوس 7 سامسونگ داشت.

سامسونگ مراسم کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل 2015 را در تاریخ ۱۰ اسفند برگزار خواهد کرد و از پرچمدارهای جدید خود که انتظار بالایی از آن‌ها وجود دارد رونمایی می‌کند. گفته می‌شود گلکسی اس 6 تا پیش از پایان ماه مارس روانه‌ی بازار خواهد شد؛ یکی از تاریخ‌های احتمالی ذکر شده برای این مساله، 22 مارس (۲ فروردین) است. این در حالی است که شایعات حکایت از عرضه‌ی گلکسی اس 6 اج در ماه آوریل دارند.

منبع : geeky-gadget

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل