تکنولوژی

نام رسمی آخرین گوشی اچ تی سی

نام رسمی آخرین گوشی اچ تی سی

حدودا یک هفته پیش بود که خبر حذف پرانتز‌ها از نام پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی در فضای وب منتشر شد. این نام را وب‌سایت رسمی اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که نام پرچم‌دار آینده HTC One M9 است. حال همین وب‌سایت امروز نام کامل این پرچم‌دار را همانطور که در زیر می‌بینید، البته بدون تصویری از این دستگاه پست کرده است.

پیش از اینکه این تصویر و نام از سایت حذف شود، از آن اسکرین شات گرفته شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، در این سایت نام این پرچم‌دار درج شده و به ما نوید از راه رسیدن اول مارس و رونمایی رسمی از این دستگاه را می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی‌هوشمند از وجود پردازنده‌ی۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتزی به‌همراه ۳ گیگابایت رم از نوع DDR4 بهره خواهد برد. در مورد صفحه‌ی نمایش نیز به‌‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی ترجیح داده تا همچنان از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره ببرد. دوربین این گوشی‌هوشمند نیز از وجود سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی و فلش دوقلوی ال‌ای‌دی بهره خواهد برد.

 ضمنا در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. باتری وان M9 ظرفیتی ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و اندروید 5.0.2 نیز با رابط کاربری سنس 7.0 پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی‌هوشمند در دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

انتظار داریم HTC One M9 به جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار روز دنیا مجهز شود.

منبع : phonearena

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل