تکنولوژی مقالات

سیرک های الکترونیکی در راه اند!

سیرک های الکترونیکی در راه اند!

پیشرفت سریع دانش در دهه اخیر سبب شده شیوه لذت بردن زندگی نیز در میان عوام تغییر کند. به نظر میرسد به زودی شاهد ظهور سیرک های الکترونیکی خواهیم بود که به نمایش زیبای رقص نور ها و پرواز Drone یا همان پهپاد ها خواهند پرداخت.

پهپاد ها علاوه بر توانایی پرواز و ذخیره کردن تصاویر ویدیویی در حین پرواز قادر اند انواع حرکات آکروباتیک را انجام دهند. در کنار این در چنین سیرک هایی قرار است از انواع ماشین های مسابقه با قدرت حرکت هوشمند و روبات های جنگنده نیز بهره برده شود که در کنار هم میتوانند یک سیرک تمام عیار را مدیریت کنند. این نوع مسابقات تا کنون تنها در فیلم های سینمایی همچون Real Steel به نمایش در می آمدند اما هم اکنون شاهد ظهور این پدیده خواهیم بود. 

گروهی از علاقه مندان به تکنولوژی و فناوری های نوین به قصد ایجاد این بستر برای سرگرمی های الکترونیکی و نوین به تازگی قصد خود را برای رزرو مرکز Amsterdam Arena برای چند روز در امسال اعلام کرده اند. این گروه قرار است با دریافت کمک هزینه ای به دعوت فعالان حوزه های مربوطه بپردازند و در همین سال اولین دوره چنین مسابقاتی را اجرا کنند. به نظر شما تا چه حد این نوع سیرک ها و مسابقاتدر عمل مورد توجه واقع میشوند؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل