تکنولوژی امنیت و هک

نرم‌افزار BitCannon

نرم‌افزار BitCannon


بسیاری از  سایت‌های میزبان فایل‌های تورنت به دلیل نقض قانون کپی رایت با خطر تعطیلی رو به رو هستند. مثلا دو ماه پیش به سرور‌های وب‌سایت پایرت بی در سوئد حمله شد یا در برخی کشور‌ها آدرس این وب‌سایت‌ها به دلیل فعالیت‌های غیر قانونی به کلی مسدود می‌شود. در ادامه BitCannon را به شما معرفی می‌کنیم که تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته است.

BitCannon در واقع یک پایگاه داده آفلاین برای فایل‌های تورنت است. این نرم‌افزار به وسیله استیفن اسمیت توسعه داده شده و جایگزین بسیاری از سایت‌های مشهور برای دانلود تورنت شده است.

نرم‌افزار BitCannon توسعه داده شده توسط اسمیت می‌تواند آرشیو سایت‌های تورنتی همچون KickAss و Demonoid را درون خود جای دهد و کاربر فایل تورنت آن را برای دانلود مورد استفاده قرار دهد. در این پایگاه داده حتی می‌توان به راحتی به دنبال تورنت مورد نظر گشت و از طریق مگنت لینک یا کلاینت تورنت آن‌ها را دانلود کرد.

استیفن اسمیت در مصاحبه با سایت  TorrentFreak می‌گوید: «با BitCannon امیدوارم استفاده از سایت‌های تورنت کاهش پیدا کند و کاربران علاقه‌مند به استفاده از آرشیو این سایت‌ها شوند، همچنین امیدوارم سایت‌های تورنت بیشتری آرشیو خود را {برای ‌BitCannon} ارائه دهند.»

نرم‌افزار منبع باز BitCannon را می‌توانید از GitHub دانلود کنید.

منبع : eteknix

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل