موتورولا Moto E با پشتیبانی از 4G معرفی شد

موتورولا Moto E با پشتیبانی از 4G معرفی شد

روز گذشته شرکت موتورولا نسل جدید گوشی ارزان قیمت خود، یعنی Moto E را معرفی کرد. موتورولا سعی کرده با بهبود مشخصات سخت افزاری، ضعف های نسل قبلی را پوشش دهد. Moto E جدید به یک حافظه ۸ گیگابایتی مجهز شده که دو برابر نسل اول آن است. پردازنده دستگاه نیز از Snapdragon 200 به Snapdragon 410 ارتقا یافته است. این پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی در کنار خود ۱ گیگابایت حافظه رم را نیز می بیند. علاوه بر اینها پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G/LTE نیز به آن اضافه شده است.

 


 

ظاهر دستگاه نیز دستخوش تغییراتی شده است و ما اکنون با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی روبرو هستیم. البته این صفحه نمایش با وجود بزرگتر شدن، همچنان رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰ یا همان qHD دارد. همچنین در جلوی گوشی اکنون شاهد یک دوربین دوم با کیفیت VGA هم هستیم که در نسل اول وجود نداشت. افزایش حجم باتری از ۱۹۸۰ به ۲۳۹۰ از دیگر بهبود های این گوشی بوده است. اندروید نصب شده روی دستگاه نیز نسخه ۵ یا لالی‌پاپ (آبنبات چوبی) است.

این تغییرات قیمت این گوشی را نیز نسبت به نسل قبل افزایش داده است. موتورولا موتو ای جدید با قیمت ۱۵۰ دلار فروخته خواهد شد. موتورولا کیفیت ساخت موتو ای را هم افزایش داده است. خبرنگار Engadget که این گوشی را از نزدیک دیده است از کیفیت خیلی خوب ساخت آن برای یک گوشی ۱۵۰ دلاری نیز نوشته است. در ادامه می توانید عکس هایی که او از این گوشی گرفته است را مشاهده کنید. شما درباره این گوشی ارزان قیمت که اندروید Lollipop هم دارد چه فکر می کنید ؟

 

 

 

منبع: Engadget

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل