تکنولوژی

گوشی هوشمند آکاتل Idol3 معرفی شد

گوشی هوشمند آکاتل Idol3 معرفی شد

گوشی هوشمند آکاتل Idol3 معرفی شد ، آلکاتل هم به جمع شرکت هایی پیوست که پرچمداران شان را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ معرفی کرده است. این گوشی همراه که OneTouch IDOL 3 نام دارد، در دو سایز ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد.

نکته جالب در مورد دو دستگاه جدید آلکاتل این است که سر و ته ندارند! یعنی از هر جهتی که آن ها را نگه دارید، رابط کاربری به طور اتوماتیک می چرخد و در جهت مورد نظر شما قرار می گیرد. ظاهر کلی دستگاه هم بیانگر چنین مسئله ای هست.

اسپیکرهای جلویی این دستگاه از تکنولوژی جدید صوتی JBL بهره می برد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین جلویی برای گرفتن سلفی های سریع و کارآمد طراحی شده. زاویه کلی دوربین جلو ۸۴ درجه است و نرم افزار Fast Face Focus به گوشی اجازه می دهد که در ۰٫۲۶ ثانیه، چهره ها شناسایی شوند.

پشت نمایشگر IDOL 3، تکنولوژی Technicolor Color Enhance قرار گرفته که نوید کیفیت بالا و پردازش رنگ پیشرفته را می دهد.

نمایشگر مدل ۴٫۷ اینچی، رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی دارد و پردازنده آن چهار هسته ای خواهد بود (چه اسنپدراگون ۴۱۰ باشد و چه اسنپدراگون ۶۱۰)، در حالی که برادر بزرگ تر، با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و پردازنده هشت هسته ای و ۶۴ بیتی (اسنپدراگون ۶۱۵) عرضه خواهد شد.

هر دو مدل از اتصالات ۴G LTE بهره می برند و با اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی به بازار فرستاده می شوند. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه صحبتی به میان نیامده.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل