huawei watch معرفی شد

huawei watch معرفی شد

huawei watch معرفی شد ، کمپانی هوآوی با معرفی ساعت هوشمند خود موسوم به هوآوی واچ، رسما ورودش را به حوزه گجت های مبتنی بر پلتفرم Android wear اعلام نمود.

این ساعت ظاهری فوق العاده دارد و برای ساخت آن نیز، شرکت مورد بحث تیمی از طراحان ساعت های سنتی را به خدمت گرفته تا محصولی قابل قبول را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
هوآوی واچ دارای یک نمایشگر ۱٫۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و تراکم ۲۸۶ پیکسل در اینچ است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده. این نمایشگر هم روی لنزی از جنس کریستال یاقوت کبود سوار شده تا در برابر انواع خط و خش کاملا مقاوم باشد.

ساعت هوشمند هوآوی از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با ساعت های هوشمند رایج ندارد و دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت رم، حسگر حرکتی ۶ محوره و پردازنده کوالکام با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز است. در داخل بدنه این ساعت نیز مجموعه ای از حسگرها گنجانده شده که از آن جمله می توان به دستگاه پایشگر ضربان قلب و فشار سنج اشاره نمود.

این حسگر ۶ محوره، نوع حرکتی که در یک لحظه مشغول انجامش هستید را تشخیص می دهد که از آن جمله می توان به پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و موارد دیگر اشاره نمود و در پایان نیز داده های مرتبط با آن حرکت را ثبت می کند.

چهل فیس مختلف برای این ساعت در نظر گرفته شده و بدنه آن نیز در قالب سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی موجود خواهد بود. علاوه بر این انواع مختلفی از بند هم برای این گجت طراحی شده و کاربر می تواند بر حسب سلیقه خود آن را تغییر دهد. هوآوی این ساعت را در ۲۰ کشور به ویژه در قاره های آمریکا، اروپا و آفریقای جنوبی عرضه خواهد کرد. قیمت و زمان عرضه هنوز اعلام نگردیده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل