تکنولوژی

تبلت هوآوی MediaPad X2 معرفی شد

تبلت هوآوی MediaPad X2 معرفی شد

هوآوی از MediaPad X2، دستگاه ۷ اینچی جدیدش رونمایی کرد
در گیر و دار کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵، هوآوی هم از محصول جدیدش با نام MediaPad X2 رونمایی کرد. با داشتن صفحه نمایشی ۷ اینچی، بعید است که بخواهیم آن را یک تلفن همراه خطاب کنیم اما وقتی که متوجه حفره های خروج صدا می شویم، به این معناست که تبلت سلولار شما می تواند ارتباطات مخابراتی هم برقرار کند.

از روبرو، MediaPad X2 بسیار شبیه ورژن بزرگ تر Ascend Mate 7 است که سال پیش به بازار عرضه شد. حاشیه های دستگاه شدیدا کاهش یافته اند و مجموعا طراحی زیبایی دارد. چیپست ۲ گیگاهرتزی Kirin 930 هشت هسته ای با پشتیبانی از LTE Cat 6، مدیاپد اکس ۲، بروزرسانی تمام عیاری برای MediaPad X1 خواهد بود.

نمایشگر X2 رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، وظیفه تغذیه دستگاه را به عهده دارد. دوربین جلو ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل قدرت دارد. در انتها نیز باید بدانید که اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی روی دستگاه قرار دارد؛ البته هوآوی با ظاهر کاربری مخصوص EMUI تغییراتی در آن اعمال کرده است.

MediaPad X2 در دو ورژن موجود است. اولی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی، و دیگری با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی. هر دو مدل دستگاه دو سیم کارته خواهند بود و با رنگ سیلور تیتانیومی ارائه می شوند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل