تکنولوژی

دستبند سلامت ایسر با قیمتی کمتر از ۹۰ دلار رونمایی شد

دستبند سلامت ایسر با قیمتی کمتر از ۹۰ دلار رونمایی شد

این جدیدترین پوشیدنی ایسر برای دستان شماست و Liquid Leap+ نام گرفته و شباهت زیادی به یک دستبند معمولی تناسب اندام دارد که می تواند اعلان های تلفن همراه تان را نیز نمایش دهد.

از نظر ظاهری هم باید بگوییم که محصول یاد شده دنباله رو Liquid Leap است؛ بدان معنا که شباهت قابل توجه ای میان آن و دستبندهای گارمین، مایکروسافت و سامسونگ وجود دارد.
محصول مورد بحث از استاندارد Bluetooth 4.0 پشتیبانی می کند و به خاطر برخورداری از گواهی IPX7 در برابر آب مقاوم است و در رنگ های متنوعی ارائه خواهد شد.

این مچبند می تواند فعالیت خواب شما را تحت نظر گرفته و آن داده ها را برای برآورد نمودن تقریبی میزان کالری مصرفی تان در هر روز مورد استفاده قرار دهد.

یک نمایشگر تاچ یک اینچی OLED نیز برای این مچبند در نظر گرفته شده (هیچگونه دکمه فیزیکی روی بدنه آن به چشم نمی خورد) که نوع فعالیت شما را نشان داده یا اینکه می توانید از آن برای مشاهده اعلان های خود استفاده نمایید.

از دیگر مشخصه های این مچبند می توان به کنترل موسیقی و سازگاری آن با iOS، اندروید و ویندوز فون اشاره نمود.

Leap+ از اواخر همین ماه با قیمت ۸۸ دلار به بازار اروپا، خاور میانه و آفریقا عرضه خواهد شد. آیا ایسر با رونمایی از دستبند یاد شده، محصولی متفاوت از سایر رقبایش را ارائه خواهد نمود؟ نه کاملا. اما قیمت رقابتی آن در مقایسه با Fitbit Flex و دیگر مچبندهای تناسب اندام می تواند عاملی برای ترغیب مصرف کنندگان به خریدش باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل