تکنولوژی

تبلت TAB 2 A10 و A8 از لنوو معرفی شدند

تبلت TAB 2 A10 و A8 از لنوو معرفی شدند

 

طی برگزاری کنگره جهانی موبایل، شرکت لنوو دست به معرفی چند تبلت جدید زد که قیمت آنها نیز از ۱۳۰ تا ۲۷۹ دلار برای مدل های Wi-Fi متغیر است. پرچمدار این تبلت ها، TAB 2 A10 نام دارد که از نمایشگری ۱۰ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۱۰۸۰P و باتری ۷۲۰۰ میلی آمپری برای ۱۰ ساعت استفاده، بهره می گیرد.

TAB 2 A10 ضخامتی ۸.۹ میلیمتری و وزنی ۵۰۹ گرمی دارد. این تبلت صدای بی نظیری داشته و از تکنولوژی ATMOS Cinema-Style استفاده می کند. تبلت مذکور از اندروید ۴.۴ KitKat بهره می برد اما لنوو قول داده تا در ماه ژوئن، آن را به آبنبات چوبی به روز رسانی نماید.

تبلت جدید لنوو در ماه آوریل با قیمت ۱۹۹ دلار برای مدل Wi-Fi و ۲۷۹ دلار برای مدل LTE عرضه خواهد شد. ضمنا اگر از طرفداران رنگ مشکی هستید، باید بگوییم که این تبلت صرفا با رنگ های سفید و آبی تیره عرضه خواهد شد.

تبلت بعدی TAB 2 A8 نام دارد و شامل یک نمایشگر ۸ اینچ با تکنولوژی IPS و رزولوشن HD است. قلب تپنده ی A8، یک پردازنده ۶۴ بیتی به نام MediaTek 8161 بوده که از ۸ هسته نیز برای انجام پردازش موبایلی بهره می گیرد.

سایر مشخصات تبلت ۸ اینچ لنوو شامل یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه  داخلی قابل افزایش و عمر باتری ۸ ساعته ی آن هستند. تبلت مورد بحث از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری استفاده می کند و زمانی که آن را از جعبه اش خارج می کنید،‌ پس از روشن کردن،‌ با اندروید ۵ رو به رو خواهید شد.

تبلت ۸ اینچی در ماه ژوئن به با قیمت ۱۲۹ دلار بازار خواهد رسید و شامل یک مدل دو سیمکارته هم هست؛ اما مدل LTE آن قیمتی برابر با ۱۷۹ دلار خواهد داشت.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل