گوشی هوشمند لنوو vibe Shot رونمایی شد

گوشی هوشمند لنوو vibe Shot رونمایی شد

در کنگره جهانی موبایل، هم اصحاب رسانه و هم مخاطبانشان منتظر شنیدن خبرهای تازه در مورد گوشی های هوشمند جدید هستند و این یعنی MWC بیشتر حول موضوع ارتباطات می گردد.

اما در برخی موارد هم تولید کننده ای تصمیم می گیرد رویکردی متفاوت را در ساخت یک گوشی هوشمند در پیش بگیرد که نتیجه یا به موفقیت آن می انجامد یا اینکه شکستی سنگین را بر دوش آن می گذارد.

جدیدترین گوشی هوشمندی که دقیقا در چنین موقعیتی قرار گرفته گوشی لنوو Xvibe Shot است، محصولی که به اعتقاد شرکت سازنده اش برای آنهایی ارائه گردیده که به دنبال موبایلی با حس و ظاهری مانند دوربین هستند.
شرکت مورد بحث حتی اعلام کرده که وایب شات بهترین قابلیت های یک دوربین و گوشی همراه را در خود دارد و اظهار داشته که این محصول ترکیبی بی نقص از امکانات عکاسی در سطح حرفه ای و یک اسمارت فون را فراهم نموده.

آیا واقعا همینطور است؟ بگذارید که نگاهی داشته باشیم به امکانات این گوشی هوشمند.

این موبایل دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است که مجهز به یک لنز ۶ تکه، لرزشگیر اپتیکال تصویر و حسگر BSI برای تصویربرداری در نور کم بوده و یک نرم افزار اختصاصی هم برای ویرایش عکس ها برای آن در نظر گرفته شده.

در مورد سخت افزار این محصول هم باید بگوییم که یک نمایشگر فول اچ دی IPS، چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، (با امکان ارتقاء ظرفیت از طریق درگاه میکرو اس دی) و آبنبات چوبی اندروید برای این محصول که ۱۴۵ گرم وزن دارد در نظر گرفته شده است.

لنوو اعلام کرده که گوشی هوشمند مورد بحث از اواسط خرداد ماه سال جدید و در قالب رنگ های قرمز، خاکستری و سفید با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می گردد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل