تکنولوژی

گوشی نوکیا لومیا 640 و لومیا XL 640 معرفی شدند

گوشی نوکیا لومیا 640 و لومیا XL 640 معرفی شدند

دقایقی پیش مایکروسافت رسما لومیا ۶۴۰ را معرفی کرد. ابتدا بیایید با هم نگاهی به مشخصات سخت افزاری اسمارت فون جدید مایکرسافت بیاندازیم.

  • ۵″ display
  • 2500 mAh battery
  • Cyan, Black, White
  • Single sim, Double Sim
  • 3G/LTE
  • Latest Lumia camera software
  • 8 MP camera, wide angle lens

گوشی هوشمند۶۴۰ XL نیز از مشخصاتی یکسان بهره می گیرد اما به لحاظ فیزیکی،‌ بزرگ تر شده است. لازم به ذکر است که با خرید هر یک از این دو محصول، می توانید به مدت یک سال از خدمات آفیس ۳۶۵ استفاده نمایید. در ادامه

هر دو محصول از یک پردازنده اسنپدراگون با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و یک گیگابایت رم، نمایشگر با روزلوشن HD استفاده می کنند. تفاوت اصلی میان دو اسمارت فون در این است که نسخه ی ۶۴۰ از نمایشگری ۵ اینچی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل، اما نسخه ی XL از صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با سنسور Zeiss-lens استفاده می کند.

لومیا ۶۴۰ در ماه می با قیمتی برابر با ۱۵۵ دلار برای نسخه ی ۳G و ۱۷۷ دلار برای نسخه ی LTE به بازار می آید. این در حالی است که ۶۴۰ XL در ماه جاری به بازار می رسد و برای مدل ۳G با قیمت ۲۱۱ دلار و مدل LTE، قیمتی ۲۴۴ دلاری خواهد داشت.

اسمارت فون های جدید مایکروسافت نسبت به سال پیش پیشرفت های خوبی داشته اند؛ جدا از ارتقای دوربین، باتری این محصولات نیز به روز رسانی شده است و حال مجهز به باتری های ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ میلی آمپری شده اند.

زمانی که لومیا ۶۴۰ را در دست می گیرید، احساس راحتی خوبی به شما دست می دهد؛ گویا کمپانی مورد بحث از ساخت محصول غول پیکر قبلی اش به نام لومیا ۱۵۲۰ تجربه های خوبی در زمینه خوش دست کردن محصولاتش فرا گرفته است. مهندسان و طراحان مایکروسافت حالا دریافته اند که بهترین اندازه برای یک اسمارت فون غول پیکر، نهایتا ۵.۷ اینچ است.

گمان نمی رود مایکروسافت پیش از عرضه ی نهایی ویندوز ۱۰ برای تلفن های همراه، دست به معرفی یک موبایل پرچمدار بزند. عرضه ی یک تلفن High End با ویندوز ۱۰ که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، می تواند بسیاری را به محصولات و سرویس های مایکروسافت علاقه مند سازد.

در حال حاضر، پرچمدار مایکروسافت هنوز لومیا ۹۳۰ است که شش ماهی هم از سنش می گذرد. اگرچه لومیا هایی که امروز معرفی شدند، هیجان روز گذشته با معرفی HTC One جدید و گلکسی های سامسونگ را تکرار نکردند، اما باید به یک نکته توجه نمود؛ امسال، سال بسیار خوبی برای موبایل های ارزان قیمت و اقتصادی است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل