گوشی هوشمند Lenovo A7000 معرفی شد

گوشی هوشمند Lenovo A7000 معرفی شد
 

گویا دیگر نیازی نیست تا برای داشتن امکاناتی نظیر ۴G مجبور باشید مبلغ بسیار بالایی را هزینه کنید. حالا تلفن همراه لنوو به نام A7000 از راه رسیده تا با قیمت ۱۶۹ دلار، علاوه بر LTE، یک نمایشگر ۵.۵ اینچی را نیز در اختیارتان قرار دهد. این شرکت اعلام کرده که اسمارت فون یاد شده را در ماه مارس و طی روزهای جاری، به بازار عرضه خواهد کرد.

شرکت چینی لنوو پس از همکاری خود با کمپانی Dolby توانست از تکنولوژی های آنها در زمینه ی صدا بهره مند شود و آن را در برخی محصولات جدیدش جای دهد.

گویا گوشی هوشمند اقتصادی جدید نیز شامل فناوری Atmos شده و صدایی بی نظیر در اختیارتان خواهد گذاشت؛ به این معنی که وقتی شما از هدفون های خود استفاده می کنید، تکنولوژی های به کار رفته در این تلفن با موسیقی تلفیق گردیده و افکت هایی را به آن اضافه می کنند و کاربر تصور می نماید که صدا ها، از همه طرف شنیده می شوند.

اگرچه این گوشی هوشمند قیمت نسبتا پایینی دارد اما می توان گفت از سخت افزار کاملا قابل قبولی بهره می گیرد. نمایشگر ۵.۵ اینچ و پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک به همراه مودم LTE، دوربین اصلی ۸ و جلوی ۵ مگاپیکسل، از مشخصات این اسمارت فون هستند.

A7000 ضخامتی ۷.۹ میلیمتری و وزنی ۱۴۰ گرمی دارد، هرچند که طرفداران گوشی های هوشمند  رنگی شاید از این محصول زیاد استقبال نکنند زیرا صرفا با رنگ های مشکی و سفید عرضه می گردد.

این محصول از یک باتری قابل تعویض بهره گرفته و از روز اول هم، با اندروید ۵ در اختیارتان قرار می گیرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل