شیائومی Mi Pro Action را معرفی کرد

شیائومی Mi Pro Action را معرفی کرد

شیائومی نخستین اکشن کمرای خود به نام Mi Pro Action Camera را معرفی کرد. این دوربین دارای یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS از سونی است که در بدنه ای ظریف و کوچک با وزن تنها ۷۲ گرم جای گرفته.

اکشن کمرای شیائومی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (یک کارت میکرو اس دی ۱۶ گیگابایتی همراه با آن ارائه می گردد که می توانید در صورت نیاز ارتقاء اش دهید) و باتری ۱۰۱۰ میلی آمپر ساعتی است و از استاندارد ارتباطی وای فای پشتیبانی می کند.

همانطور که گفته شد، این دوربین مجهز به یک حسگر ۱۶ مپاپیکسلی از سونی بوده که گشودگی دهانه لنز واید ۱۵۵ درجه آن برابر با F/2.8 است.

حسگر یاد شده می تواند ویدئوهای ۱۰۸۰p را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، ۷۲۰p را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و ۴۸۰p را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کند که این قابلیت هم به لطف وجود چیپست مجتمع Ambarella A7LS در بدنه آن امکان پذیر خواهد بود.

شرکت شیائومی، یک قاب ضد آب را هم همراه با این دوربین عرضه خواهد کرد که به لطف آن می توانید دستگاه را تا عمق ۴۰ متری به زیر آب ببرید.

این قاب فلزی ضد سرماست و به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی برای استفاده از دوربین مورد بحث در دماهای پایین وجود نخواهد داشت.

دوربین Mi Pro در دو نسخه ارائه می گردد: یک مدل ابتدایی یا بیسیک همراه با کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی که به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می گردد و دیگری تراول نام دارد که همراه با یک کیت سلفی ارائه شده و قیمتی برابر با ۴۹۹ دلار دارد.

در حال حاضر، اکشن کمرای Mi Pro در دو رنگ سفید و سبز موجود است و فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد. عرضه آن در اروپا و ایالات متحده آمریکا به زمان های بعد موکول خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل