تکنولوژی

Nubo دوربین جدید پاناسونیک با قابلیت 4G

Nubo دوربین جدید پاناسونیک با قابلیت 4G

دوربین های امنیتی زیادی وجود دارند که از طریق یک اتصال Wi-Fi می توانند تصاویر در حال ضبط خود را به صورت زنده و از طریق اینترنت به مکانی دیگر و شخص مورد نظر ارسال نمایید.

حال چه میشد اگر بتوانید به همه ی این قابلیت ها، بدون وجود Wi-Fi دسترسی پیدا کنید؟ پاناسونیک دوربین امنیتی جدیدی ساخته و نام Nubo نیز بر آن نهاده است. 

دوربین امنیتی Nubo مجهز به فناوری ۴G گشته و می تواند در زمان هایی که اتصال Wi-Fi ضعیف بوده و یا صورت کلی وجود نداشته باشد، همچنان وظیفه ی خود را انجام داده، تصاویر را به ثبت برساند و با توجه به قابلیت ۴G، آنها را توسط اینترنت ارسال نماید.

سنسور حرکت سنج این دوربین، هرگونه حرکت را شناسایی کرده و بر اساس آن، کلیپ های ۱۰، ۳۰ و یا ۶۰ ثانیه ای را به ثبت می رساند. نکته ی جالب نیز اینجاست که اگر یک شخص ناخواسته و یا حیوان خانگی وارد محیط فیلم برداری این دوربین شود، در همان لحظه، هشداری برای صاحب دوربین و بر روی موبایل وی ظاهر می گردد.

Nubo از یک اسپیکر و میکروفون داخلی برخوردار بوده و قادر است یک ارتباط را میان شخصی که در خانه است و شخصی که کنترل دوربین را در دست دارد، ایجاد نماید. پاناسونیک برای قطعی های برق نیز فکری کرده و این محصول می تواند تا به یک منبع برق خارجی (باتری USB) متصل گشته و به فیلم برداری مشغول گردد.

دوربین مورد بحث از گواهی IP66 نیز بهره می گیرد و اگر کاربر قصد استفاده از آن در محیط های بیرونی را داشته باشد، نیازی به نگرانی در خصوص شرایط آب و هوایی وجود نخواهد داشت. ضمنا، همانگونه که گفتیم، این محصول در کنار WiFi  از ۴G نیز بهره می گیرد و این اتصال دوگانه در نهایت باعث می شود تا بتوان در هر کجا، بدون نیاز به اتصال WiFi از آن بهره گرفت.

تصاویر به ثبت رسیده، در فضای ابری ذخیره می گردند و نیازی هم به نگرانی در خصوص امنیت آنها نیست. این تصاویر و فیلم ها در فضای ابری یاد شده توسط پروتکل SSL ی در حد سطوح بانکی محافظ و رمز گذاری می شوند. اما اگر تمایلی به ذخیره فیلم ها در فضای ابری پاناسونیک ندارید،‌ به راحتی می توانید یک کارت حافظه ی MicroSD را به دوربین امنیتی خود متصل نمایید.

Nubo توسط یک اپلیکیشن اندروید و iOS نیز همراهی می شود. می توانید توسط این اپ، نوع فیلم برداری دوربین خود را تعیین نمایید. همچنین این اپلیکیشن برای تماشای زنده ی منزل، مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که شخصی از مقابل دوربین رد می شود، می توانید او را صدا زده و با وی صحبت کنید.

دوربین امنیتی Nubo قیمتی برابر با ۲۴۹ دلار دارد و از ماه آینده، پیش سفارش آن شروع خواهد شد. محصولاتی که سفارش داده می شوند، در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ به دست مشتریان خواهند رسید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل