نسخه آبنبات چوبی اندروید فقط برای سری اکسپریا زد سونی

نسخه آبنبات چوبی اندروید فقط برای سری اکسپریا زد سونی

بعد از گذشت چند ماه از ارائه‌ی نسخه آبنبات چوبی سیستم‌عامل اندروید، هنوز کمپانی‌های مختلف بروزرسانی برای دستگاه‌های خود را انجام نداده‌اند. 

سونی هم جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که در ارائه‌ی آپدیت برای گوشی‌های هوشمند خود کند عمل می‌کند؛ در همین راستا این کمپانی در حساب توییتر خود اعلام کرد که دستگاه‌های هوشمند به غیر از سری اکسپریا زد، آبنبات چوبی را دریافت نخواهند کرد.

 سونی‌موبایل هنوز آبنبات چوبی را برای دارندگان گوشی‌های هوشمند از سری اکسپریا زد ارائه نکرده است؛ با این حال هنوز وضعیت دستگاه‌های غیر از خانواده‌ی اکسپریا زد دقیقا مشخص نیست، زیرا سونی اطلاعات دقیقی از زمان‌بندی بروزرسانی‌های خود ارائه نداده است. گوشی‌های هوشمندی مانند Xperia C3 , E1 , E2 , M2 , M2 Aqua , T2 Ultra و T3  در این دسته قرار دارند.

در حقیقت سونی از برنامه‌ی آینده خود برای ارائه‌ی آبنبات چوبی برای سری اکسپریا زد خبر نداده اما با این حال وضعیت گوشی‌های دیگر را مشخص نکرده بود. اخیرا این کمپانی در حساب توئیتر خود پیامی را در خصوص انتشار نسخه‌ی جدید اندروید فقط برای گوشی‌های سری اکسپریا زد خبر داده است.
 

 می‌توان گفت هنوز امیدی برای دستگاه‌های غیر از سری اکسپریا زد وجود دارد، زیرا تجربه نشان داده توئیت‌هایی که این کمپانی منتشر می‌کند، بیشتر اوقات صحت آن‌ها اثبات نشده است. با این حال حداقل از ارائه‌ی بروزرسانی‌ها برای خانواده‌ی زد مطمئن شده‌ایم. باید منتظر ماند تا از برنامه‌های آتی این کمپانی مطلع شویم.

منبع : XPERIABLOG

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل