ویدئوی تبلیغاتی سونی که از مزایای تبلت اکسپریا Z4 میگوید

ویدئوی تبلیغاتی سونی که از مزایای تبلت اکسپریا Z4 میگوید

سونی خط تولیدی از محصولات اندرویدی با برند اکسپریا را در اختیار دارد که شامل قشر متنوعی از گجت ها شده و البته هر یک از آنها نیز در بین دسته ی خاصی از کاربران دارای محبوبیت هستند.

تبلت های این برند هم جایگاه خود را دارند، از تبلت اکسپریا Z که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد تا تبلت اکسپریا Z2 که یکسال بعد از آن به بازار آمد و سپس هم تبلت اکسپریا Z3 کامپکت، همگی در بررسی های سایت های مختلف عمدتاً مورد تعریف و تمجید بوده اند و بالاترین امتیازات ممکن را به دست آوردند.

این شرکت در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون هم بیکار نبود و تبلتی تازه با عنوان اکسپریا Z4 را رونمایی کرد. هر چند کمپانی ژاپنی به وضوح در تازه ترین محصولش سعی نموده بود فرمول های موفق پیشین را زیاد دستکاری نکند ولی مشخص بود که به جذب اقشار تازه ای از کاربران می اندیشد.

محصول مورد بحث نسبت به نسل های پیشین خود سبک تر و باریک تر شده و البته با وجود این تغییرات هنوز هم در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم به حساب می آید. از دیگر مشخصه هایش نیز تجهز شدن به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی است که تصاویر را با رزلوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در مقابل چشمان کاربران قرار می دهد.

اما حالا سونی با کمپین ها و ویدئوهای تبلیغاتی خود تلاش دارد تا بگوید جدیدترین لپ تاپش تنها یک وسیله ی دیگر برای سرگرمی و استفاده های معمول و روزمره ی کاربران نیست و اهالی دنیای کسب و کار با بهره گیری از آن و کیبرد بلوتوثیش به راحتی می توانند امور خود را در هر شرایطی به پیش برند.

اکنون از شما دعوت به عمل می آوریم یکی از ویدئوهایی که در راستای این کمپین تبلیغاتی اخیراً تهیه و منتشر شده را مشاهده نمایید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل