تکنولوژی

DisplayMate صفحه‌نمایش گلکسی اس ۶ را هم‌تراز با گلکسی نوت ۴ به عنوان بهترین اعلام کرد

DisplayMate صفحه‌نمایش گلکسی اس ۶ را هم‌تراز با گلکسی نوت ۴ به عنوان بهترین اعلام کرد

کمپانی سامسونگ مدل‌های پیش‌تولید گلکسی‌اس۶ و گلکسی‌اس‌اج را برای تست به شرکتDisplay Mate  فرستاد. Display Mate جامع ترین شرکت تجزیه و تحلیل صفحه نمایش اسمارت فون و تبلت است. هردو گوشی سامسونگ نمایشگر ۵/۱ اینچ، رزولوشن کواد اچ‌دی ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیسکل با ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ دارند و تنها تفاوت فاحش میان آن‌ها این است که اج۶ نمایشگر منحنی دارد.
۲۰ آبان ماه همین امسال بود که Display Mate صفحه نمایش گلکسی‌نوت۴ را بهترین نمایشگر گوشی هوشمند معرفی کرد و حال تحقیقات تازه‌ی این کمپانی می‌گوید:

گلکسی‌اس۶ و گلکسی‌نوت۴ با عملکرد نمایشگر هم‌تراز، از رکوردداران شانه به شانه هستند و تقریبا در تمام ویژگی‌ها به استثنای اندازه‌ی نمایشگر که در گلکسی‌نوت۴ بزرگتر است و پیکسل‌های بالاتر در هر اینچِ گلکسی‌اس۶، بین رده‌ی اول و دوم متغیر هستند. آنچه واقعن تاثیرگذار است این است که تمام مشخصات و عملکرد صفحه‌نمایش گلکسی‌اس ۶ علی‌رغم کوچک‌تر شدن ۲۰ درصدی آن در مقایسه با نوت۴ یا بدون تغییر مانده و یا بهتر شده است و می‌توان گفت گلکسی‌اس۶ به لحاظ کیفیت نمایشگر و عملکرد با نوت۴ هم‌تراز بوده و آن‌را جزو بهترین نمایشگر گوشی‌هوشمندی که تا به حال تست کرده‌ایم قرار می‌دهیم.

Display Mate همچنین طی مقایسه‌ای که میان نمایشگر گلکسی‌اس۶ و آیفون ۶ اپل انجام داد گفت:

گلکس‌اس۶ نسبت به آیفون۶ رزولوشنی ۲برابر و پیکسلی ۴برابر دارد. روشنایی صفحه‌ی بیشتر، در نور محیط زیاد یا کم نسبت کنتراست تاثیرگذارتر، دقت رنگ مطلقِ بالاتر، عملکرد زاویه‌ی دیدِ بهتر و حالت اسکرین انتخابی دارد (در حالی که آفون‌ها تنها یک اسکرین فابریک کارخانه‌ای بر روی خود دارند).

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل