تکنولوژی

مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را برای علاقمندان منتشر کرد

مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را برای علاقمندان منتشر کرد

پُر واضح است که نسخه پیش‌نمایش تمامی امکانات نسخه‌نهایی را ندارد و در واقع می‌توان گفت که شِمای کلی از آفیس جدید را در اختیار متخصصین قرار می‌دهد.
قابلیت‌های جستجو، محل ذخیره‌سازی اسناد و دریافت ایمیل در آوت‌لوک ۲۰۱۶ شاهد تغییرات زیادی بوده است؛ قرار دادن تصاویر در وُرد و اِکسل ۲۰۱۶ نیز بهینه سازی شده است.


مایکروسافت در گذشته راه‌هایی را برای گسترش امکانات آفیس در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار داده بود؛ اما از قرار معلوم add-in و ماکرو‌ها در آفیس ۲۰۱۶ دست‌نخورده باقی مانده‌اند و بدون شک این امر به مذاق کاربران حرفه‌ای خوشایند خواهد آمد.
در کنار نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت نسخه‌ آزمایشی Skype for Business را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این نسخه جدید به نوعی جایگزین Lync می‌باشد که تاکنون ابزار شماره یک مایکروسافت برای برقراری ارتباطات تجاری به حساب می‌رفت.


نسخه آزمایشی Skype For Business شباهت‌های زیادی با نسخه اصلی اسکایپ دارد؛ البته تعامل با اپلیکیشن‌های مختلف آفیس در این محصول جدید بیشتر شده است. مایکروسافت وعده داده است تا نسخهٔ نهایی Skype for Business را فروردین‌ماه منتشر کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل