معرفی نسخه جدید Mi Note شیائومی با درب پشتی چوبی

معرفی نسخه جدید Mi Note شیائومی با درب پشتی چوبی

شیائومی در سال ۲۰۱۵ چندین دستگاه هوشمند را روانه بازار کرد که گل سرسبد آن‌ها Mi Note و Mi Note Pro قدرتمند بودند. این دو دستگاه از نظر طراحی یکسان بوده اما مشخصه‌‌های متفاوتی دارند.

 

mi Note Pro گوشی برتر بوده که البته هنوز روانه بازار نشده است اما در کشورهایی مانند چین می‌توانید Mi Note را خریداری کنید. روز گذشته مدیرعامل شیائومی اعلام کرد این شرکت قصد دارد نسخه مخصوصی از Mi NoTE را امروز در معرض نمایش قراردهد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد امروز شاهد رونمایی از این نسخه جدید بودیم که درب پشتی آن از بامبو ساخته شاخته است. Lei Jun این دستگاه را با استفاده از حساب کاربری Weibo خود که در واقع یک شکبه اجتماعی چینی است معرفی کرده است. این دستگاه از مشخصه‌های سخت‌افزاری و طراحی مشابه با نسخه پیشین برخوردار بوده اما درب پشتی آن متفاوت است.

این گوشی هوشمند از سه‌شنبه هفته آینده برای فروش روانه بازار خواهد شد اما در حال حاضر با قیمت ۳۶۷ دلار در چین می‌توانید آن را پیش‌سفارش دهید.

نسخه جدید Mi Note از صفحه‌نمایش تمام اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد و به حافظه داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت (بدون امکان استفاده از مموری کارت) تجهیز شده است. این دستگاه هوشمند از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۰۱ چهارهسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره می‌برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات این دستگاه است. در زمینه قابلیت‌های ارتباطی نیز Mi Note امکان برقراری ارتباط در شبکه‌های نسل چهارم را مهیا خواهد کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل