با ساعت های اپل به هر زبانی صحبت کنید!

با ساعت های اپل به هر زبانی صحبت کنید!

اپلیکیشن های بسیاری برای ساعت های اپل وارد بخش اختصاصی این ساعت ها بر روی AppStore شده اند. اما ممکن است هیچکدام به ضروریت این اپلیکیشن که شما را قادر به صحبت کردن به زبان های مختلف میکند نباشد. نگاهی داریم به ساختار اپلیکیشن های ساعت های هوشمند اپل.

هدف اصلی اپلیکیشن هایی که برای ساعت های هوشمند اپل طراحی میشوند عمدتا ساده کردن زندگی عادی است. ما از پیش بسیاری از کار ها را با استفاده از ساعت های هوشمند خود انجام میدهیم اما مسلما بیرون نگه داشتن و کاربرد بالای تلفن های هوشمند سبب کهنه شدن سریع و آسیب پذیری بیشتر تلفن های همراه ما خواهد بود چنانکه تا کنون بسیاری از اپلیکیشن های طراحی شده نیز این مفهوم را آشکار کرده اند. شما میتوانید با زدن یک دکمه یک پیتزا سفارش دهید. ویا ضربان قلب خود را برای بررسی به دکتر شخصی خود در کلینیک عمومی امریکا بفرستید. هم اکنون نیز این توانایی را دارید که با استفاده از اپلیکیشن مخصوص ترجمه که از سوی گوگل تولید شده به بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا بصورت زنده صحبت کنید. ترجمه های گوگل ممکن است دچار مشکلات ساختاری باشند، اما مسلما داشتن ابزاری که حد اقل مفهومات اصلی را به مخاطب منتقل میکند ایده بدی به نظر نمی آید. ضمن اینکه گوگل در ترجمه بسیاری از زبان ها مانند ترجمه انگلیسی به اسپانیایی و فرانسوی کارکرد بسیار خوبی هم نشان میدهد. 

اپلیکیشت های ساعت، همانطور که جانی آیو، مدیر یپارتمان طراحی میگوید ساختار های بسیار سبکی دارند و سعی دارند اطلاعات را با سرعتی بالا و در کمترین حجم نمایش دهند. این سبکی امکان استفاده راحت را ممکن میکند و سرعت اینترنت کمی را مخصوصا از ما که از سرعت کم اینترنت رنج میبریم طلب میکند.

ازتباطات این ساعت ها با محیط اطراف نیز تقریبا بصورت تمام و کمال و با چند استثنا در مورد جایروسکوپ و سنسور ضربان قلب، از طریق آیفون ویا آیپد سیم کارت خور شما تامین میگردد. این ساعت با دسترسی به کلیه راهکار های ارتباطی شما امکان ایجاد تماس و ارسال پیامک و همچنین بررسی ایمیل شما را ممکن میکند. البته ساختار هایی چون سیری و ایمیل بصورت مستقیم در درون ساعت تعبیه شده اند و شما تنها به خط اینترنت نیاز دارید که میتوانید بعنوان جایگزین از اینترنت WIFI استفاده کنید که البته همه جا در دسترس نیست. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل