Desire EYE بهترین گوشی برای گرفتن سلفی!

Desire EYE بهترین گوشی برای گرفتن سلفی!

 اولین بار که چشم تان به Desire EYE می افتد، هیچ تفاوتی بین این گوشی و بقیه تولیدات شرکت تایوانی پیدا نمی کنید. 

1- بدنه پلاستیکی Note 4 عصبانی مان می کند اما در EYE اصلا توی ذوق نمی زند. خوشبختانه استفاده از دو رنگ شاد قرمز و آبی باعث شده دست هایمان را بالا ببریم و بگوییم این یکی جذاب است. به خصوص رنگ سرمه ای و آبی آن می تواند دیوانه تان کند.


2- شاید از نظر طراحی EYE را تکراری بدانیم اما داخل بدنه می توان سیر تحول تکنولوژی را مشاهده کرد. پردازنده 64 بیتی گوشی قدرتمند است و به عنوان یار کمکی یک حافظه موقت دو گیگابایتی را در کنار خود می بیند. حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی مثل همیشه کافی به نظر می رسد اما در صورت نیاز می توانید آن را با استفاده از کارت های نوع میکرو SD ارتقا دهید.


3- وقتی بحث به صفحه نمایش و کیفیت آن می رسد، EYE می تواند سرش را بالا بگیرد و به خودش افتخار کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ است. این صفحه تصاویر را با کیفیت 1920 در 1080 نقطه ارائه می دهد و از همه مهمتر اینکه تراکم پیکسلی در آن به عدد خیره کننده 424ppi می رسد.

 


4- نصف گوشی هایی که الان در بازار حضور دارند، دیگر ارزش خریدن ندارند. فقط به این خاطر که از نسل چهارم تلفن های همراه پشتیبانی نمی کنند. از این نظر EYE موبایلی آینده نگر است. علاوه بر کارکرد در شبکه های نسل سوم و نسل چهارم، می توانید از اتصال به طریق NFC استفاده کنید. گیرنده wifi آن هم به اندازه ای قوی است که در خانه های بزرگ یا سالن های کنفرانس ارتباط تان قطع نشود.


5- دوربین را باید نقطه قوت EYE به حساب بیاوریم. در پشت گوشی حسگری 13 مگاپیکسلی وجود دارد که فوق العاده با کیفیت است. خوشبختانه hTC فناوری اولتراپیکسل را در این گوشی کنار گذاشته است. با اینحال وقتی از دوربین EYE حرف می زنیم فقط باید به عکاسی سلفی فکر کنیم. دوربین جلوی این گوشی به حسگری 13 مگاپیکسلی مجهز است که بهترین عکس های سلفی را تولید می کند اما موضوع فقط در همین جا خلاصه نمی شود چون دوربین جلو، به فلاش LED، فوکوس اتوماتیک و حالت HDR مجهز شده تا مطمئن باشید عکس های سلفی تان بدون رقیب باقی می ماند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل