فبلت K3 Note از لنوو معرفی شد

فبلت K3 Note از لنوو معرفی شد

لنوو در نمایشگاه MWC 2015 حسابی خوش درخشید و از چند دستگاه موبایل، پرده برداری به عمل آورد. با این حال به نظر می رسد که تیر های ترکش لنوو هنوز تمام نشده و این شرکت چینی هنوز محصولات دیگری نیز برای معرفی دارد.

لنوو امروز موبیال K3 Note را معرفی کرد. فبلتی که امید می رود با سخت افزار قدرتمندش، توجه کاربرانی که به دستگاه های بزرگ علاقه مند هستند را به خود جلب کند.


K3 Note نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد و با استفاده از پنل IPS، تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰p در برابر چشمان کاربر قرار می دهد. قدرت سخت افزاری این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای MT6752 که ساخت شرکت مدیاتک است، تامین می شود. این پردازنده فرکانسی ۱.۷ گیگاهرتزی دارد و در کنار خود از کمک رمی ۲ گیگابایتی نیز بهره می جوید.

دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیسکلی است و دوربین جلو از سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی، استفاده می کند. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر در ساعت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، از جمله دیگر ویژگی های فنی این دستگاه به شمار می روند.

K3 Note به صورت پیش فرض با اندروید ۵ به بازار عرضه می شود و کاربران می توانند نرم افزار این دستگاه را با رابط کاربری Vibe UI 2.5 تجربه نمایند. امکان پشتیبانی از دو سیم کارت، از جمله دیگر ویژگی های فبلت جدید لنوو است که می توان به آن اشاره نمود.

K3 Note از قابلیت اتصال به شبکه ۴G برخوردار است و در دو رنگ زرد و سفید، به بازار عرضه می شود. لنوو در حال حاضر این محصول را با قیمت ۱۴۵ دلار در چین عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی را در مورد عرضه جهانی آن، منتشر نکرده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل