«بیشتر از One» پوستر HTC برای معرفی One M9 Plus منتشر شد

«بیشتر از One» پوستر HTC برای معرفی One M9 Plus منتشر شد

 

 

تا کنون شایعات و خبرهای زیادی درباره پرچمدار بعدی اچ تی سی شنیده شده است. اکنون بعد از مدتها شایعه، بالاخره اچ تی سی پوستر مربوط به مراسم معرفی این گوشی را منتشر کرده است.

 

در این پوستر عکسی از بخش پشتی M9 Plus قرار دارد. همانطوری که می بینید این بار قاب دوربین دایره ای شکل است و در بالای آن نیز یک دوربین دیگر، همانند دوربین های One M8، قرار دارد. دوربین دوم وظیفه عکس برداری جزئیات بیشتری برای عکس های دوربین اصلی دارد. به کمک این دوربین می توان پس از عکس برداری، نقطه فوکوس عکس را تغییر داد یا با استفاده از افکت هایی که اچ تی سی در نرم افزار دوربین این گوشی قرار می دهد، عکس های بهتری ذخیره کرد. همچنین طبق این عکس، طراحی این گوشی بسیار شبیه به One M9 خواهد بود. 

انتظار می رود ما با یک گوشی ۵.۲ اینچی روبرو باشیم. رزولوشن این صفحه نمایش، QHD خواهد بود. در زیر صفحه نمایش احتمالا پردازنده ۸ هسته ای MediaTek یا شاید Snapdragon 810 قرار داشته باشد. پیش تر در خبرها داشتیم که ممکن است این گوشی در آسیای شرقی با پردازنده MediaTek و در دیگر نقاط با پردازنده Snapdragon 810 عرضه شود. در بخش جلویی این گوشی همچنین اسکنر اثر انگشت نیز قرار خواهد داشت. اسکنر اثر انگشت One M9 Plus، در زیر یک دکمه شبیه به دکمه گوشی های گلکسی سامسونگ قرار دارد. البته هنوز نمی دانیم عملکرد آن مثل گوشی های قدیمی سامسونگ است یا همانند TouchID با یک بار قرار دادن انگشت، قفل آن باز می شود.

متاسفانه احتمالا با توجه به مکان برگزاری مراسم، پکن، این گوشی تنها در آسیای شرقی در دسترس خواهد بود. البته هنوز نمی توان با قطعیت گفت اما ممکن است این گوشی به بازار ایران نیز راه یابد. این مراسم در تاریخ ۱۹ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل