خودرو

مرسدس بنز در نظر دارد که یک خودروی پیکاپ بسازد

مرسدس بنز در نظر دارد که یک خودروی پیکاپ بسازد

 

مرسدس بنز در نظر دارد که یک خودروی پیکاپ بسازد ، تصویری که مشاهده می کنید متعلق به یک مرسدس بنز پیکاپ است که احتمال می رود تا پایان امسال توسط این خودروساز آلمانی تولید گردد و اگر استقبال خوبی از این ایده به عمل بیاید طولی نخواهد کشید که شرکت یاد شده نیز به جمع BMW و آئودی بپیوندد.

مرسدس که پیشتر مدل های ون و کامیونت را هم به بازار عرضه کرده بود اعلام داشته این نخستین باری است که مدل پیکاپ از سوی یک خودروساز تراز اول آلمانی ارائه می گردد.


جالب است بدانید که طبق اعلام شرکت مذکور این خودرو قرار است که در آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی، استرالیا و اروپا عرضه گردد و در این میان حرفی از ایالات متحره آمریکا به میان نیامده و گفته شده که قیمت آن در این کشور رقابتی نیست.

دکتر دیتر زچ رئیس Daimler که تملک مرسدس را در اختیار دارد گفته است: «پیکاپ مرسدس بنز نقش قابل توجهی را در رشد جهانی ما خواهد داشت. ما در نظر داریم که با استفاده از هویت متمایز خود و همچنین مشخصه شناخته شده محصولاتمان که همانا توجه به ایمنی، قدرت و ارزش است به این حوزه نیز ورود نماییم.»

در حال حاضر بازار پیکاپ های سایز متوسط در سراسر جهان در حال تغییر یافتن است و این روزها بیش از هر زمان دیگری از این خودرو برای انجام امور شخصی و تجاری استفاده می شود.

مرسدس اعلام نکرده که این خودرو قرار است در کجا ساخته شود یا اینکه چه میزان سرمایه صرف انجام پروژه آن می شود و محدوده قیمت پیکاپ جدیدش چقدر است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل