تکنولوژی

سامسونگ پرقدرت‌تر می‌شود

سامسونگ پرقدرت‌تر می‌شود

 

 سامسونگ دوباره حرکت خود به سوی پیشرفت را آغاز کرده. عملکرد ضعیف گلکسی اس ۵، و حضور رقبای بزرگ چینی، لرزشی به اندام روسای سامسونگ انداخت. اما خوشبختانه، کره ای ها پرچمدارهای جدیدی دارند، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، که قادر به انجام تمام کارهایی است که گلکسی اس ۵ نبود.

شاید هنوز پرچمدارهای پر سر و صدا از راه نرسیده باشند اما تاثیرات این دو تلفن و آشتی سامسونگ با فلز و البته طراحی های زیبا و مدرن سبب شده تا ارزش سهام شرکت با رشد خارق العاده ۸٫۶ درصدی مواجه شود. جالب اینکه کره ای ها در سه ماهه گذشته نیز ۱۲.۱ درصد رشد را تجربه کرده بودند و اکنون به لطف پرچمدار جدید، به بالاترین ارزش سهام خود در ۲۱ ماه گذشته دست یافته اند.

همچنین، افزایش چند درصدی سهام برابر است با افزایش ۱۱ میلیارد دلاری ارزش بازار سامسونگ و در نتیجه شروع پیشرفت دوباره سامسونگ پس از رکودی طولانی.

افزایش ارزش سهام سامسونگ دلیل اصلی تحلیل گران و سرمایه گذاران کره ای است که ادعا می کنند سال ۲۰۱۵، سال بازیابی سامسونگ خواهد بود. آن ها معتقدند سامسونگ با قدرت بازخواهد گشت و این بار صدر بازار را به اشغال خود در خواهد آورد.

البته مطمئن باشید تنها ظاهر کهکشانی های جدید نیست که سامسونگ را قدرتمندتر جلوه می دهد. کره ای ها کوالکام را رها کرده اند و به جای پردازنده های خارجی، به سراغ پردازنده های اگزینوس خودشان رفته اند.

اوایل امروز هم مطلع شدیم که کوپرتینو قرار است برای تجهیز آیفون بعدی از سامسونگ کمک بگیرد. همه این ها در کنار هم سبب می شود سهام داران سامسونگ روزگار خوبی پشت سر بگذارند.

در حالی که فروش گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در فصل مالی پیش رو اثرات خود را نشان خواهد داد، سهام داران منتظر اند تا ببینند سامسونگ در فصلی که اخیرا به اتمام رسید چه کرده.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل