تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

دو محصول پرفروش سال 2014 را بشناسیم

دو محصول پرفروش سال 2014  را بشناسیم

«Android tv»

در مورد انتشار این نوع محصول که برای کاربران خانگی در نظر گرفته شده صحبت های زیادی شده است از جمله اینکه با آمدن این محصول تحولات عظیمی در صنعت تلویزیون و همچنین عبارات پرهیجان  و تحول برانگیز از جمله دیگر عباراتی بود که برای توید این محصول بیان شده بود.

این وسیله کاربری با استفاده از نسخه جدید اندروید کار می کند و می توانید با استفاده از پردازنده ارتقاع یافته Tegra k1 در انتظار بازی های بهتری باشید.

این تلویزیون دارای کنتلری می باشد که شما با استفاده از تبلت و یا گوشی وبایل خود قادر خواهید بود تا آن را کنترل کرده و همچنین دستگاهای پخش دیجیتال را هم به همراه ان در تسخیر خود درآورید.

اما با وجود گفت و گو ها و تبلیغاتی که برای ساهت این تلویزیون بیان شده است ظاهرا کار خود را به اتمام رسانیده و متوقف خواهد شد چرا که بسیاری از مردم هم اکنون از دستگاه chromecast استفاده می کنند که قیمتی زیر ۳۰ پوند دارد و همین موضوع هزینه سبب می گردد تا تعداد کاربران این دستگاه معلوم نباشد و البته در فروش آن هم تاثی به سزایی خواهد داشت.

 

«Moto 360»

اخیرا می دانیم که شرکت های بزرگ سیستم عامل های مختلف در صدد سخت ساعت های هوشمندی هستند که هر کدام برای اینکه گوی سبقت را از دیگری برای فروش بیشتر و محبوبیت بالا تر از کاربران خود بگیرند دست به اقدامات متعددی برای بهبود کیفیت زده اند .اما بسیاری از این مدل از ساعت های هوشمندی که به بازار معرفی شده است شباهت بسیار کمی به یک ساعت مچی دارد گرچه کارآیی اون ها بسیار بیشتر و پیشرفته تر از ساعت های مچی معمولی است اما هم اکنون هدف از ساخت ساعت moto 360  تغییر ظاهر ساعت به همان طرح قدیمی است برای ساعت های مچی و اینگونه هم مردم بیشتر به سوی این ساعت ها می آیند چرا که بیشتر احساس آشنایی بیشتر با مدل های جدید دارند.

اما مهمترین امکانات این ساعت هوشمند این است که بوسیله اون می توانید پیامهای متنی خود را رد و بدل نمایید و فایل های تصویری و صوتی خود را در آن اجرا کنید همچنین نقشه محل مورد نظر خود را با استفاده از GPS یافته و و روی صفحه نمایان کنید و همچنین از چند نوع مدل صفحه ساعت های بسیار زیبا برای اعلام وقت استفاده کنید.

البته یکی دیگر از ویژگی های مهم این ساعت هوشمند اجرای فرمان صوتی شماست مانند شخصیت هایی که در فیلم های اکشن با استفاده از ساعت خود دستوراتی را اعلام می کنند.

بی شک افرادی که به زیبایی اهمیت می دهند باید این ساعت را یکی از المان‌های زیبایی در ساعت ببینند .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل