چگونه تماس صوتی را در واتس اَپ فعال کنیم ؟

چگونه تماس صوتی را در واتس اَپ فعال کنیم ؟

چگونه تماس صوتی را در واتز اَپ فعال کنیم ؟ مدت ها بود شایعات مختلفی را می شنیدیم در مورد اینکه WhatsApp قرار است در نسخه های بعدی خود امکان تماس صوتی را نیز اضافه کند . این قابلیت در واقع در نسخه آخر این برنامه چت وجود دارد اما شما به کمک یکی از کاربران دیگر آن برای فعال سازی اش نیاز دارید .

ابتدا ، اولین چیزی که نیاز دارید ،نصب آخرین نسخه از برنامه آندروید آن است .سپس باید از یکی از کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برایش فعال شده است بخواهید با شما تماس بگیرد .

بعد از اینکه تماس اون را دریافت کردید برنامه را ببنیدید و دوباره باز کنید .بعد از باز شدن دوباره برنامه باید سه ستون ببینید که یکی مربوط به تماس ها است .

از این پس می توانید با هر یک از دوستان خود از طریق برنامه و بر روی بستر VoIP تماس بگیرید .احتمال دارد نتوانید بار کاربرانی را که از نسخه های قدیمی برنامه استفاده می کنند نیز تماس صوتی برقرار کنید .

البته شاید این بهترین راه برای فعال کردن این قابلیت نباشد ولی فعلا تنها روش موجود است تا در آینده به طور رسمی توسط خود واتز اپ فعال گردد .اگر راه حل دیگری نیز می شناسید لطفا در بخش نظرات مطرح کنید .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل