یکپارچه‌ سازی واتس اپ و فیسبوک آغاز شد

یکپارچه‌ سازی واتس اپ و فیسبوک آغاز شد

سال گذشته فیسبوک با قیمت تمام شده ی حدودا ۲۲ میلیارد دلار، واتس اپ را از آن خود نمود. حال به نظر می رسد که کم کم زمانش فرا رسیده تا شاهد ادغام و یکپارچگی های این دو اپلیکیشن و سرویس باشیم.


در نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک با شماره  ۳۱٫۰٫۰٫۷٫۱۳، کلیدی اضافه شده تا به راحتی بتوانند محتوای مورد نظر خودشان را برای مخاطبین خود در واتس اپ، یک راست از اپلیکیشن فیسبوک ارسال نمایند.

این قابلیت هنوز برای کاربران عادی ظاهر نشده و صرفا افرادی که به نسخه های بتای اپلیکیشن فیسبوک دسترسی دارند می توانند از آن بهره جویند.

سال گذشته و زمانی که فیسبوک توانست اپلیکیشن واتس اپ را به دست آورد، اعلام نمود که این سرویس همچنان به شکل جداگانه و مستقل از فیسبوک اداره خواهد شد اما حالا به نظر می رسد زمانش فرا رسیده تا شاهد یکپارچه شدن اپلیکیشن های هر دو سرویس باشیم. هدف فیسبوک از این کار این است که سرویس واتس اپ و استفاده از اپلیکیشن خودش را محبوب تر نموده و بعدا نیز از طریق آگهی هایی که در اپ فیسبوک به فروش می رساند، درآمد بیشتری کسب کند.

همانگونه که اطلاع دارید، جدیدا تماس صوتی نیز از طریق اپلیکیشن واتس اپ فراهم گشته و شایع شده که فیسبوک تمایل دارد در اپ مستقل خود نیز این امکان را برای کاربران این شبکه اجتماعی گسترده، فراهم آورد. در مجموع، این صرفا یک شروع بوده و در آینده نزدیک شاهد ادغامات بیشتر اپلیکیشن های دو سرویس با هم خواهیم بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل