تصویری درز کرده از iPad mini 4

تصویری درز کرده از iPad mini 4

به تازگی یک تصویر و یک ویدیو از بدنه‌ی پشتی نسل بعدی آی‌پد های شرکت اپل یعنی «آی‌پد مینی‌4» (iPad mini 4) در اینترنت منتشر شده که شباهت‌هایی به مدل قبلی خود، آی‌پد مینی‌3 هم دارد.

به تازگی یک تصویر و یک ویدیو از بدنه‌ی پشتی نسل بعدی آی‌پدهای شرکت اپل یعنی «آی‌پد مینی‌4» (iPad mini 4) در اینترنت منتشر شده است. که. به‌نظر می‌رسد با وجود این‌که این محصول شباهت‌هایی به مدل قبلی‌اش، یعنی آی‌پد مینی‌3 دارد، پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی ‌در مقایسه با مدل قبلی خود خواهد داشت. این شایعات بر روی خروجی وب‌سایت Nowhereelse ‌قرار گرفته‌اند. سایت Nowhereelse ادعا کرده مثل خبرهایی که پیش‌تر درخصوص این محصول منتشر شده بودند، منبع خبر جدید هم کاملا موثق است. هم‌چنین این منبع موثق ‌ادعا کرده که آی‌پد مینی‌4 از نظر ظاهر شباهت‌های زیادی به «آی‌پد ایر‌2» (iPad Air 2) دارد.

با توجه به ویدیوی منتشر شده ‌احتمالا بدنه‌ی این محصول فلزی است و از تمام شبکه‌های ارتباطی بهره می‌برد. هم‌چنین در این ویدیو، درگاه مخصوص سیم کارت هم نمایش داده شده است. به‌نظر می‌رسد اپل در تابستان سال جاری (سه ماهه‌ی سوم سال 2015) آی‌پد مینی‌4 را معرفی خواهد کرد؛ اما تا تایید رسمی این خبرها، تمام نگاه‌ها به این گونه شایعات دوخته خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل