HTC One M9 Plus رسماً معرفی شد

HTC One M9 Plus رسماً معرفی شد

پس از گذشت چند هفته از معرفی رسمی One M9، شرکت HTC امروز گوشی هوشمند جدیدی را با نام HTC One M9 Plus معرفی کرد. این گوشی جدید در مقایسه با One M9 از اندازه بزرگتری بهره می برد و بدنه زیبا و فلزی آن را هم به ارث برده است.

اما اضافه شدن سنسور تشخیص اثر انگشت که به صورت یکپارچه با دکمه Home طراحی شده است و همچنین استفاده از Duo Camera ای که همه ما آن را از One M8، پرچم دار قبلی HTC به یاد داریم از جمله تغییرات جدید به شمار می روند.

شرکت HTC امروز و طی مراسمی که در پکن پایتخت کشور چین برگزار شد از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی One M9 Plus رونمایی کرد. One M9 Plus از صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD بهره می برد. علاوه بر این سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی همراه با رابط کاربری زیبای Sense 7 میزبان کاربران این گوشی هوشمند خواهند بود. 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات، دوربین فوق العاده 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و همراه با یک لنز اضافه برای تشخیص بهتر عمق تصاویر از دیگر ویژگی های مهم و برجسته این گوشی است.

برای علاقه مندان به عکس های سلفی هم یک دوربین UltraPixel در جلوی گوشی تعبیه شده که به نظر می رسد کیفیت مناسبی را برای این تصاویر فراهم می کند. تراشه 2.2 گیگاهرتزی MediaTek MT6795T همراه با یک پردازنده 8 هسته ای و 3 گیگابایت حافظه رم بهانه ای مناسب برای قدرت نمایی این گوشی به شمار می روند. اسپیکرهای HTC BoomSound با صدای Dolby Surround هم در کنار دکمه Home قرار گرفته اند. سنسور اثر انگشت این گوشی به گونه ای طراحی شده است تا با سیستم پرداخت AliPay سازگاری کامل داشته باشد. در حاشیه این مراسم، زمزمه هایی هم از عدم حضور این سنسور اثر انگشت در نسخه های فروخته شده در خارج از کشور چین به گوش رسید.

HTC One M9 Plus قرار است همراه با باتری با ظرفیت 2840 میلی آمپر در ساعت و در رنگ های خاکستری، طلایی و طلایی نقره ای در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. هنوز قیمت رسمی برای این محصول اعلام نشده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل