تکنولوژی

SnapTo هواوی با نمایشگر 5 اینچی معرفی شد

SnapTo هواوی با نمایشگر 5 اینچی معرفی شد

هوآوی به تازگی از جدید ترین میان رده خود پرده برداری کرده. SnapTo نام محصول جدیدی است که قصد دارد به رقابت با Moto G بپردازد و با قیمت مناسبش، سهم بازار هوآوی را گسترش دهد.

این دستگاه نمایشگری ۵ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰p به نمایش در می آورد. دوربین پشتی سنسوری ۵ مگاپیکسی دارد و دوربین جلو نیز عکس ها را با سنسور ۲ مگاپیکسلی خود به ثبت می رساند. هوآوی برای این دستگاه یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر در ساعتی را انتخاب کرده است.

قدرت سخت افزاری SnapTo توسط Snapdragon 400 تامین می شود. این چیپ از چهار هسته با معماری Cortex-A7 بهره می برد که هر یک از آنها بر روی فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز تنظیم شده اند. پردازش گرافیکی به Adreno 305 محول شده و رمی ۱ گیگابایتی نیز در مجموعه سخت افزاری، تعبیه شده است.

SnapTo از قابلیت اتصال به شبکه ۴G برخوردار است و به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴ به بازار عرضه می گردد. هوآوی این دستگاه را در دو رنگ سیاه و سفید و با قیمت ۱۷۹ دلار به فروش می رساند.

هوآوی این دستگاه را محدود به چین نکرده و از همین حالا فروش آنلاین آن در آمریکا را آغاز نموده است. با این حساب می توان امیدوار بود که SnapTo در بازار ایران نیز عرضه گردد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل