نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Snapseedبا امکاناتی جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن Snapseedبا امکاناتی جدید بروزرسانی شد

 

اپلیکیشن ویرایشگر تصویر رایگان Snapseed که گوگل در سال ۲۰۱۲ به خریدش اقدام نمود، امروز با قابلیت هایی جدید بروزرسانی شد تا این اپ قدیمی پس از دو سال بتواند دوباره به میدان رقابت اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر مدرن باز گردد.

اولین چیزی که در بدو ورود به Snapseed جدید متوجهش می شوید، لوگوی جدید و رابط کاربری ساده و مدرن آن است.

کافیست عکس ها را در حالت نمایش افقی یا عمودی باز کنید تا تعداد اندکی دکمه ویرایشی برای آغاز کار به نمایش دربیاید. این دکمه ها را در دو نوع جدول قابل مشاهده بوده و با یک اشاره جابجا می شوند.

عدد کوچکی که در گوشه بالای سمت راست صفحه می بینید، نمایانگر قابلیت جدید Stacks است که در واقع نمایانگر تعداد ویرایش هایی است که روی تصویر انجام داده اید.

با کلیک روی آن، می توانید تک تک ویرایش هایتان را مشاهده کرده و به هر کدام که خواستید، بازگردید. نماد + داخل دایره نیز شما را به منوی کلیه ابزارهای ویرایشی اپلیکیشن راهنمایی می کند.

ابزارهای نسخه جدید شامل Perspective Transform (جابجایی نقطه دید) و Spot Healing (ترمیم نقطه ای) و فیلترهای جدید نیز شامل Lens Blur و Tonal Contrast هستند.

ابزار قلم اپ حالا به شما امکان وارد نمودن افکت و فیلتر در تصویر به صورت گزینشی و به شکل پراکنده را می دهد. برای اعمال هر فیلتر هم کافیست روی نقطه مورد نظر اشاره کرده و انگشتتان را برای افزایش یا کاهش فیلتر، به سمت بالا یا پایین صفحه بکشید.

Snapseed جدید با همه نوع تصویر سازگار است، چه تصاویری که از گالری موبایل به آن وارد می کنید و چه تصاویر حجیم دوربین های DSLR؛ برای بارگذاری این عکس ها در اپلیکیشن نیز به هیچ عنوان منتظر نخواهید ماند. اگر طرز کار با ابزاری را نمی دانستید، کافیست در هر صفحه با فشردن آیکن علامت سوال در بالای صفحه، راهنمای مصور اپلیکیشن را مطالعه کنید.

Snapseed جدید را می توانید به رایگان برای iOS و اندروید دانلود کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل