تکنولوژی

فردا منتظر هوآوی P8 باشید ؛ پوسترهای تبلیغاتی پخش شدند

فردا منتظر هوآوی P8 باشید ؛ پوسترهای تبلیغاتی پخش شدند

بالاخره فردا روز موعود هوآوی نیز از راه میرسد و این شرکت مشهور چینی از جدیدترین پرچمدار خود با نام « هوآوی P8 » رونمایی خواهد کرد. شنیده شده که مدل ارزان تر و ساده تر این گوشی نیز با نام « هوآوی P8 لایت » در کنار مدل اصلی معرفی خواهد شد.
اما اگر بیشتر تصاویر مربوط به آیفون 6 را چینی‌ها لو می‌دادند، به نظر می‌رسد آن‌ها در لو دادن محصولات کشور خودشان مشکلاتی دارند، چون تا امروز تصاویر تبلیغاتی واضحی از پرچمداران هوآوی در اینترنت منتشر نشده است.

تصاویر و پوستری نیز که امروز منتشر شده چندان واضح نیستند، اما به احتمال فراوان نسخه‌ی نهایی P8 و P8 لایت را به نمایش می‌گذارد. این پوستر توسط وبسایت مشهور NoWhereElse منتشر شده و در آن می‌توان به وضوح هوآوی P8 را در 4 رنگ مختلف دید.

در این پوستر تبلیغاتی خبری از مشخصات نهایی این گوشی نیست، ولی بر اساس خبرهای پیشین، هوآوی پی8 دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل، پردازنده Kirin 935 هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، سه گیگابایت رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپرساعت و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

مدل Lite این گوشی نیز دارای سایز صفحه نمایش مشابهی با مدل اصلی است، اما رزولوشنی 1280x720 پیکسل دارد. از دیگر ویژگی‌های آن پردازنده Kirin 930 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل باتری 2600 میلی آمپرساعت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل