ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس با 10 روز عمر باتری را معرفی خواهد کرد

ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس با 10 روز عمر باتری را معرفی خواهد کرد

شرکت ایسوس دیروز از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد که به خانواده ساعت های ZenWatch تعلق نداشته و VivoWatch خوانده خواهد شد. این ساعت هوشمند قرار است سال آینده روانه بازار شود.

گرچه هنوز مشخصات زیادی از این محصول برملا نشده است اما روشن است این محصول با هدف عرضه ساعتی با ویژگی و امکانات کامل آمادگی جسمانی طراحی شده است و عمر باتری آن نیز 10 روز است. سایر مشخصات تایید شده آن نیز عبارتند از قاب استیل، پایش عملکرد و ضربان قلب و مجموعه ای از اپلیکیشن های ویژه کنترل سلامتی. به نظر می رسد نمایش گر VivoWatch سیاه و سفید بوده که در پائین آن نیز چراغ LED سبز رنگی برای اعلام ابلاغ ها تعبیه شده است.

 ساعت هوشمند ضد آب و ضد گرد و غبار VivoWatch از Android Wear (سیستم عامل اندروید ویژه گجت های پوشیدنی) استفاده نخواهد کرد. به احتمال قریب به یقن این همان ساعت هوشمندی است که از ماه ها پیش خبر عرضه آن توسط ایسوس شنیده و گفته می شد از اندروید پوشیدنی استفاده نخواهد کرد. ایسوس هنوز اطلاعاتی پیرامون چارچوب نرم افزاری مورد استفاده در این محصول منتشر نکرده است.

قیمت VivoWatch نیز تا کنون اعلام نشده است گرچه به نظر می رسد این ساعت باید ارزان تر از ZenWatch داشته باشد که حدود 199 دلار قیمت دارد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل