نسخه بتا اپلیکیشن اندرویدی لایو‌استریم میرکت

نسخه بتا اپلیکیشن اندرویدی لایو‌استریم میرکت

اپلیکیشن لایو‌استریم میرکت رقیب‌های سرسختی همچون Periscope دارد که چندی پیش توسط شبکه اجتماعی توییتر خریداری شد. پریسکوپ با رابط کاربری بهتر اکنون در صدر اپلیکیشن‌های لایو استریم است، اما میرکت قصد دارد با ارائه نسخه اندرویدی از رقیب خود پیشی گیرد.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های شاخص استریم کننده تنها برای پلتفرم iOS در دسترس هستند، اما میرکت در اندیشه بدست آوردن صد‌ها میلیون کاربر اندروید است.

از اینجا شما می‌توانید برای نسخه عمومی بتای میرکت ثبت نام کنید اما هنوز هیچ تاریخی برای در دسترس قرارگیری این اپلیکیشن اعلام نشده است. تاکتیکی میرکت اتخاذ کرده تا قبل از توییتر برای استفاده کاربران اندروید فراهم شود، قطعا در پیشی افتادن این برنامه در مقایسه با پریسکوپ موثر خواهد بود.

با این حال طبق برآورد‌هایی که Topsy انجام داده، پریسکوپ در هفته گذشته تقریبا سه برابر بیشتر از میرکت لایو استریم داشته است. توییتر نیز همچنین تایید کرده که پریسکوپ به زودی برای اندروید ارائه می‌شود. در سرویس‌های پریسکوپ و میرکت کاربران می‌توانند و ویدیو مورد نظر خود را بصورت مستقیم برای دیگر کاربران استریم کنند و همزمان در باره‌ی آن ویدیو به گفتگو بپردازنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل