تکنولوژی

اسمارت فون میان رده ZTE مجهز به سنسور اثر انگشت

اسمارت فون میان رده ZTE مجهز به سنسور اثر انگشت

ZTE یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تلفن همراه در چین است و محصولات این شرکت باتوجه به قیمت مناسب و امکانات فراوانی که دارند بسیار محبوب هستند. چند هفته قبل ZTE از دو گوشی هوشمند خود با نام های Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini رونمایی کرد و هم اکنون نیز اطلاعاتی از یک مدل میان رده این شرکت که قرار است در آینده نزدیک معرفی شود منتشز شده است.

ساعاتی قبل تصاویری مطبوعاتی از اسمارت فون میان رده ZTE منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند قرار است به زودی در چین و در رنگ های مختلف عرضه شود. براساس شایعات مطرح شده این گوشی دارای چیپست 8 هسته ای، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5اینچی 1080p می باشد. همچنین گفته می شود که این اسمارت فون از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بهره می برد.

باتوجه به تصاویر لو رفته از این گوشی می توان گفت که مهمترین ویژگی آن وجود سنسور اثر انگشت است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در زیر دوربین این اسمارت فون یک سنسور اثر انگشت وجود دارد. تولیدکنندگان تلفن همراه معمولاً در گوشی های پرچمدار و گران قیمت خود از سنسور اثر انگشت استفاده می کنند اما اسمارت فون جدید ZTE احتمالاً اولین میان رده بازار است که از سنسور اثر انگشت بهره می برد. به این ترتیب وجود سنسور اثر انگشت در این گوشی می تواند باعث فروش بالای آن شود. درحال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست و حتی نام آن هم مشخص نشده است با این حال باید منتظر ماند تا مشخصات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل